|

ساعت و حریف مسابقه فینال کشتی حسن یزدانی در المپیک توکیو

hasan yazdani

حسن یزدانی با پیروزی مقابل کشتی گیر روسیه به فینال المپیک 2020 صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسن یزدانی کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل ورزشکار روس به مسابقه فینال راه یافت و حالا پنج شنبه حدود ساعت 3 عصر باید به مصاف دیوید تیلور آمریکایی برود.

حسن یزدانی آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران، توانست در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک توکیو 2020 آرتور نایفونوف از روسیه را با نتیجه 7-1 از پیش رو بردارد و به فینال مسابقات راه یابد.

نایفونوف سه بار قهرمان اروپا شده و یک بار هم به سومی جهان رسیده بود. این کشتی گیر روس یک بار در مسابقات جهانی 2019 در مرحله یک چهارم نهایی، مقابل حسن یزدانی شکست خورده بود.

حسن یزدانی امروز در اولین مبارزه اش جاواریل شاپیف از ازبکستان را 11-2 شکست داد و در دومین مبارزه مقابل استفان ریچموت سوییسی 12-1 پیروز شد. حسن یزدانی به احتمال زیاد در فینال با تیلور آمریکایی رو به رو خواهد شد. تیلور از دقایقی دیگر در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف هندی اش می رود. دیپاک پونیای هندی نمی تواند تهدیدی جدی برای تیلور باشد. از ماه ها پیش مشخص بود، تیلور آمریکایی و حسن یزدانی اگر در قرعه تا قبل از کشتی نهایی با هم رو به رو نشوند، فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو را برگزار می کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها