|

اولین خرید استقلال برای فصل بعد کیست؟

بازیکنان استقلال

شیخ دیاباته و مهدی قایدی دو مهاجم اصلی استقلال قرار است از این تیم جدا شوند بنابراین فرهاد مجیدی نیاز مبرم به مهاجم جدید دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 استقلال این روز‌ها مهیای حضور در فینال جام حذفی می‌شود، ولی نیم نگاهی هم به بازار نقل و انتقالات دارد. این تیم که این بار قرار است با نظر فرهاد مجیدی بسته شود نیاز مبرم به مهاجم جدید دارد، چون از قرار دو مهاجم اصلی استقلال قرار است از این تیم جدا شوند.

به گزارش«شایانیوز»، شیخ دیاباته اولین مهاجمی است که باشگاه آبی پوشان را ترک می‌کند. پیش از این عنوان شده او در فهرست خروج فرهاد مجیدی قرار گرفته و حالا چندین بازی است که اصلا در ترکیب استقلال هم قرار نمی‌گیرد. به غیر از او، مهدی قایدی هم دیگر بازیکنی است که شایعه شده از استقلال جدا می‌شود. فرهاد مجیدی گفته اگر جایگزین مناسبی برای قایدی پیدا شود به او اجازه خروج خواهد داد.

به هر روی آنچه که مشخص است اینکه فرهاد مجیدی برای پر کردن جای خالی یکی از دو مهاجمش، اولین بازیکن فهرست جدید استقلال را آماده کرده است؛ البته این قدر که نام این مهاجم اطراف باشگاه استقلال شنیده شده او چندان هم جدید محسوب نمی‌شود: امین قاسمی نژاد!

این بازیکن که در پدیده توپ می زند دو فصلی می‌شود که قرار است پیراهن استقلال را به تن کند، ولی هر بار بنا به دلایلی محقق نشده است. این بار قاسمی نژاد بازیکن آزاد است و به نظر می‌رسد به زودی بالاخره به چیزی که دو طرف می‌خواهند می‌رسد و پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مهدی قاعدی بمون

  • ناشناس ارسالی در

    ارسلان مطهری می خواهد از استقلال جدا شود؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها