|

سورپرایز ویژه سیدجلال حسینی برای کنعانی زادگان

بازیکنان پرسپولیس

سیدجلال حسینی بعد از جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس در پیامی محبت آمیز برایش نوشت: در همیشه برای بازگشت همه عاشقان پرسپولیس باز است.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم الاهلی قطر هم اکنون اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در ترکیه برگزار می‌کند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز در این اردو حضور دارد. مدافع ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس درحالی در ترکیه به سر می‌برد که مسابقات المپیک به ویژه رقابت‌های کشتی را نیز پیگیری می‌کند و...

تازه‌ترین مصاحبه خبرورزشی با محمدحسین کنعانی‌زادگان را با این توضیح بخوانید که به بهانه استوری سیدجلال حسینی سراغش رفتیم.

کاپیتان پرسپولیس خیلی کم پیش می‌آید از کسی تعریف کند اما سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در واکنش به جدایی تو در استوری اینستاگرام پیامی محبت آمیز و احساسی به اشتراک گذاشت و نوشت: «در همیشه برای بازگشت همه عاشقان پرسپولیس باز است.» نظری نداری؟

فوق العاده سورپرایز شدم. آقا سید خیلی محبت کرد و واقعا لطف و بزرگی خودش را نشان داد.

تو هم نوشتی آقا سید خیلی چیزها یاد گرفتم کنار شما و خیلی‌ها آرزو دارن یکی مثل شما توی تیمشون باشه؟

دلی نوشتم ولی این یک واقعیت محض است. نه تنها من بلکه خیلی از بازیکنان جوان تر پرسپولیس از بودن کنار سیدجلال لذت برده و چیز یاد گرفتند.

خود تو به شخصه چه چیزی از بازی و تمرین کنار سیدجلال یاد گرفتی؟

خیلی چیزها یاد گرفتم و الان به جرأت می‌گویم سیدجلال حسینی یک اسطوره است. یک اسطوره قهرمانی که الگوی من در فوتبال است.

این حرف را تحت تأثیر استوری سیدجلال نگفتی؟

باور کنید این طور نیست. سیدجلال حسینی توانسته است با ۹ قهرمانی در لیگ برتر پرافتخارترین بازیکن این رقابت‌ها باشد. او ۱۱۵ بازی ملی هم در کارنامه دارد. من در حال حاضر خودم یک بازیکن ملی پوش هستم و می‌دانم رسیدن به این تعداد بازی ملی چقدر سخت است و نیاز به استعداد بالا، زندگی حرفه ای و تمرینات جدی و مستمر دارد. از آن گذشته ۱۱۵ بازی ملی نیاز به اخلاق خوب و حرفه ای هم دارد و جمیع این خصوصیات را کاپیتان پرسپولیس دارد و نیازی هم به صحبت کردن من نیست. خود شما رسانه‌ها و همه فوتبال دوستان حتی آنهایی هم که پرسپولیسی نیستند گواهی می‌دهند هر تیمی برای موفقیت یک بازیکن رهبر و لیدر مثل سیدجلال حسینی می‌خواهد.

نگفتی خودت چه چیز خاصی از سیدجلال یاد گرفتی. منظورم این است که اگر بخواهی به یک مورد ویژه اشاره کنی؟

باور کنید هرچه قدر سعی کردم نتوانستم زودتر از سیدجلال حسینی سر تمرین حاضر شوم. او خیلی خیلی تمرینات را جدی می‌گیرد و همیشه سعی می‌کند زودتر از همه بازیکنان در محل تمرین حاضر شود. این یک ویژگی بارز است که می‌تواند الگوی خوبی برای همه جوانان باشد.

بسیار خوب؛ حالا که در ترکیه و اردوی الاهلی به سر می‌بری دلت برای همبازیان پرسپولیسی و رختکن این تیم تنگ نشده است؟

این یک اتفاق طبیعی در فوتبال حرفه ای است. باید بتوانم با آن کنار بیایم چون شغل من فوتبال است. دوران فوق العاده ای در ۲ فصل گذشته با پرسپولیس سپری کردم که فراموش نشدنی است. همبازیان فوق العاده ای به همراه مربیان فوق العاده ای داشتم. حالا چالش جدیدی پیش روی من است و باید در الاهلی قطر انتظارات را برآورده کنم.

شنیدیم در اولین بازی دوستانه تیم جدیدت هم حسابی خوش درخشیدی و یک پنالتی هم گرفتی. پنالتی گل شد؟

بله، خدا را شکر خیلی زود در تیم جا افتادم و امیدوارم بتوانم در تیم جدیدم موفق ظاهر شوم. پنالتی که گل نشد اما بازی تدارکاتی را یک بر صفر بردیم.

فکر می‌کنی الاهلی قطر امسال بتواند جزو مدعیان لیگ ستارگان قطر باشد؟

ما تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی در لیگ ستارگان بدست بیاوریم. البته در قطر حریفان بزرگی داریم ولی باید خودمان را نشان بدهیم.

دراگان اسکوچیچ هم به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال رفت و برنامه‌های تیم ملی برای مسابقات شهریور ماه و مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را ارائه داد. در این رابطه صحبتی نداری؟

تیم ملی ایران در بحرین قدرت خود را نشان داد و توانستیم با آقای اسکوچیچ نتایج خیلی خوبی بگیریم. انشالله بتوانیم در مرحله نهایی هم موفق ظاهر شده و به جام جهانی صعود کنیم.

راستی مسابقات المپیک را تعقیب می‌کنی؟

تا جایی که با تمرینات ما تداخل نداشته باشد یا اینکه بتوانم حتما پیگیری می‌کنم. شاید تلخ ترین اتفاق شکست ناباورانه پهلوان حسن یزدانی در ثانیه‌های آخر مسابقه با دیوید تیلور آمریکایی بود. دلم آتش گرفت چون واقعا از ته دل دوست داشتم حسن یزدانی دلاور طلایی شود و دومین مدال طلای المپیک خودش را بگیرد اما فدای سرش. او آن قدر برای ما افتخار کسب کرده و همین مدال نقره اش هم بسیار ارشمند است و بداند که همه ایرانی‌ها دوستش دارند. انشالله در المپیک بعدی مدال طلای دوم خودش در این رقابت‌ها را خواهد گرفت.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها