|

فصلی بی‌نظیر برای سجاد شهباززاده

 سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده 56 شوت به سمت دروازه حریفان داشته و 20 گل به ثمر رسانده و با نرخ تبدیل گل به شوت 36 درصد؛ آماری فوق‌العاده ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

برای رسیدن به آقای گلی لیگ برتر مشخص است که باید هم گلزن باشی و هم فرصت‌طلب. به همین دلیل است که مهاجم سپاهان در تمام آمار هجومی بالاترین‌ها را از آن خود کرده است تا فصلی طلایی را پشت سر بگذارد. او 56 شوت به سمت دروازه حریفان داشته و 20 گل به ثمر رسانده و با نرخ تبدیل گل به شوت 36 درصد؛ آماری فوق‌العاده از خودش ثبت کرده است. نکته جالب در مورد شهباززاده این است که این بازیکن در هر بازی که 2 شوت در چارچوب داشته حتما دروازه حریف را باز کرده است که نشان از عملکرد خوب مهاجم زردپوشان دارد. شاید بی‌دقت‌ترین بازی او را بتوان بازی برگشت با ماشین‌سازی دانست. دیداری که او با 4 شوت به سمت دروازه و یک شوت در چارچوب نتوانست دروازه حریف را باز کند و بهترین فرصت تیمش برای به دست آوردن تفاضل گل بالا را از دست داد. 

به گزارش«شایانیوز»، دومین بازیکن خطرناک لیگ هم محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتوری‌ها بوده که توانسته از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را ببرد. برخلاف پیمان بابایی دیگر مهاجم تراکتور که با نرخ تبدیل شوت به گل 5 درصد ناامیدکننده ظاهر شد و از 62 شوتی که به سمت دروازه حریفان داشت فقط سه گل به ثمررساند. 

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها