|

کریم باقری در دوراهی پرسپولیس و تیم ملی

کریم باقری

حضور موقت کریم باقری روی نیمکت تیم ملی به نگرانی قرمزها دامن زده اما ابراهیم شکوری در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد که باقری در این تیم می م…

لینک کوتاه کپی شد

 کریم باقری به عنوان یکی از چهره‌های محبوب هواداران پرسپولیس و فردی که در چند فصل گذشته یکی از اعضای کادر فنی این تیم بوده، با پایان لیگ بیستم دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارد و هنوز معلوم نیست که او فصل آینده هم کنار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست یا نه.

به گزارش«شایانیوز»، هر چند باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی از کریم باقری خواسته تا برای تمدید قرارداد به باشگاه برود و این درخواست از سوی سمیعی به آقا کریم ارائه شده اما گویا باقری از سمیعی خواسته بعد از چند روز استراحت در این باره تصمیم گیری کند. این اتفاق در حالی رخ داده که یحیی گل‌محمدی تاکید ویژه‌ای روی ادامه همکاری با باقری دارد و از سمیعی خواسته هر طور شده قرارداد باقری را تمدید کنند

این وسط، ادامه همکاری باقری با تیم ملی می‌تواند حضور او در پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد و قرار است آقا کریم، به مانند دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی که در بحرین کنار اسکوچیچ و تیمش بود، در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

با توجه به اینکه گفته می‌شود احتمالا باقری این بار فقط اجازه حضور در یکی از دو تیم ‌ملی یا پرسپولیس را دارد، باید دید در نهایت باقری چه تصمیمی خواهد داشت و همکاری‌اش با پرسپولیس چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. در میانه‌های فصل گذشته بود که اعضای کادرفنی پرسپولیس قراردادی جدید با این باشگاه امضا کردند که علاوه بر تغییر در رقم قرارداد، یک فصل نیز به مدت آن اضافه می‌کرد منتهی کریم باقری، در آن مقطع حاضر به تمدید قراردادش نشد. 

حضور موقت کریم باقری روی نیمکت تیم ملی به نگرانی قرمزها دامن زده اما ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر و گفت و گو با محمد حسین میثاقی ادعا کرد که کریم باقری در این تیم می ماند و در اولین فرصت قرارداد او تمدید خواهد شد.

کریم باقری بیشتر از آنکه به خاطر مسائل فنی مورد توجه قرار بگیرد به خاطر توانایی‌اش در دور کردن حاشیه از تیم هایش تبدیل به چهره محبوب یحیی گل‌محمدی و دراگان اسکوچیچ شده است. برخی اخبار حاکی از آن است که امشب و در مراسم رونمایی از شرکت هوایی اسپانسر تیم ملی، ممکن است ادامه همکاری باقری با تیم ملی به صورت رسمی اعلام شود. خبرورزشی هم امروز مدعی شد که باقری با با قراردادی یک میلیارد تومانی برای 10 بازی به همکاری‌اش با تیم ملی ادامه خواهد داد و حالا باید دید نهایتا چه اتفاقی درباره آقا کریم رخ خواهد داد.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها