|

شایعه اخراج حامد لک از پرسپولیس صحت دارد؟

حامد لک

درگیری حامد لک با کریم باقری اتفاقی بود که با واکنش هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد چون آقا کریم به نوعی خط قرمز پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

 ماجرای غیبت باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس حواشی زیادی به وجود آورد. پیگیری ها نشان داد درگیری لفظی باقری با حامد لک دروازه‌بان تیم علت اصلی غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی و البته ضیافت ناهار باشگاه پرسپولیس بود. لک در پرسپولیس تا قبل از بازی با ماشین‌سازی روزهای بی‌حاشیه‌ای داشت ولی اتفاقات تبریز و درگیری با توپ جمع کن دوباره لک را شبیه همان دروازه‌بان پرحاشیه سال‌های گذشته کرد و نشان داد حاشیه‌های مختلف همچنان در کار این بازیکن وجود دارد.

به گزارش«شایانیوز»، حالا درگیری با کریم باقری هم اتفاقی بود که با واکنش هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد چون آقا کریم به نوعی خط قرمز پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید. حامد به لحاظ فنی عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و با ثبت بیشترین کلین شیت و کمترین گل خورده به عنوان بهترین گلر لیگ بیستم انتخاب شد. طی روزهای گذشته و بعد از حواشی به وجود آمده بین لک و باقری، شایعه جدایی این گلر از پرسپولیس شنیده شد. بعضی‌ها حتی پا را فراتر گذاشتند و چند گلر مطرح را به عنوان جانشین احتمالی لک در فصل آینده معرفی کردند.

پیگیری‌های خبرورزشی نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی هیچ برنامه‌ای تا این لحظه برای قطع همکاری با لک و خرید یک گلر جدید ندارند و این دروازه‌بان در پرسپولیس می‌ماند. لک یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها