|

سید جلال در پرسپولیس می ماند؟ + جزئیات قرارداد

سیدجلال حسینی

باید منتظر ماند و دید که سید جلال برای آخرین فصل فوتبالی اش چه تصمیم خواهد گرفت آیا در پرسپولیس می ماند یا اینکه به تیم دیگری می رود.

لینک کوتاه کپی شد

رقم دریافتی سیدجلال حسینی نسبت به بازیکنان دیگر بسیار پایین است و مشخص نیست باشگاه پرسپولیس چه برنامه هایی برای این بازیکن باتجربه دارد. شاید پذیرفتن این موضوع که قرارداد سیدجلال حسینی در فصلی که گذشت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده باورنکردنی باشد. آن هم در شرایطی که شنیده می شود قرارداد کاپیتان های تیم های مدعی و بالا نشین چند برابر کاپیتان پرسپولیس است.

به گزارش«شایانیوز»، در این میان اما به نظر می رسد سیدجلال حسینی وضعیت خوبی در پرسپولیس ندارد. او که در فصل جاری یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس بود و در چند نوبت نیز با گل های حساسی که به ثمر رساند باعث پیروزی تیمش شد، از یک سو در هفته های آخر نیمکت نشین شد و از سوی دیگر هنوز معلوم نیست قرار است چقدر به قرارداد او اضافه شود.

نکته اینجاست باشگاه هم هنوز اظهار نظر شفافی در مورد افزایش رقم قراردادها نداشته اما طبق روال قرار است تنها ۲۰ درصد به قرارداد سیدجلال افزوده شود که به نظر می رسد با این رقم قرارداد پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران به رقمی حدود دو میلیارد تومان برای یک فصل خواهد رسید.

باید منتظر بود و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار سیدجلال خواهد بود. آیا او در پرسپولیس خواهد ماند یا طی مذاکره با باشگاه و با توجه به نیمکت نشینی هایش در پایان فصل با توجه به اخباری که به گوش می رسد رضایت نامه اش را از باشگاه گرفته و برای آخرین فصل های فوتبالی اش تصمیم دیگری خواهد گرفت.

منبع: اندیشه معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها