|

پرسپولیس از استقلال بازیکن می خرد؟

پرسپولیس

در صورتی شهریار مغانلو از پرسپولیس برود احتمال دارد پرسولیسی ها بخواهند دیاباته را از استقلال بخرند.

لینک کوتاه کپی شد

هنوز چیزی قطعی نشده و همه چیز در حد گمانه زنی است، ولی وقتی صحبت از گمانه زنی می‌شود، به معنی غیر ممکن هم نیست. پس با همین پیش فرض می‌شود به سبد خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. اینکه اگر قرار باشد پرسپولیس از استقلال بازیکن بخرد، کدام بازیکنان شانس حضور در تیم رقیب را خواهند داشت؟

به گزارش«شایانیوز»، الان چند وقتی می‌شود شایعه شده پرسپولیس در حال مذاکره با محمد دانشگر است؛ این شایعه تایید نشده، ولی خروج محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و البته مشکلات محمد دانشگر در استقلال، این شایعه را به وجود آورده که محمد دانشگر در فهرست خرید پرسپولیس قرار دارد. البته که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، این مورد چندان هم غیرمنطقی نیست. همین فصل پیش بود که محمد نادری بعد از اختلاف نظر با پرسپولیسی‌ها راهی باشگاه استقلال شد.

حالا به غیر از محمد دانشگر، شیخ دیاباته، مهاجم سرشناس استقلال هم می‌تواند یکی از گزینه‌های پرسپولیس باشد. قبل از وارد شدن به چند و چون کار، باید به این مورد اشاره کرد که هنوز تکلیف خرید بازیکن و مربی خارجی در لیگ ایران به طور کامل حل و فصل نشده و بسته به مواردی است که باشگاه‌ها باید تعهد بدهند که حتما عملی اش می‌کنند. با این فرض، حالا می‌شود به داستان شیخ دیاباته در پرسپولیس پرداخت. این تیم این روز‌ها در گیرودار حفظ یا رد کردن شهریار مغانلو است؛ بازیکنی که سانتاکلارا برای واگذاری قطعی اش رقم سنگینی طلب کرده است.

پرسپولیس توان پرداخت رقم مذکور را ندارد، پس یکی از احتمال‌ها این است که این تیم شهریار مغانلو را هم از دست بدهد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، جا برای یک مهاجم فیزیکی در خط حمله پرسپولیس خالی می‌شود. در آن سو، به صورت رسمی اعلام شده شیخ دیاباته در برنامه‌های استقلال و فرهاد مجیدی برای فصل بعد جایی ندارد. پس خروج این بازیکن هم قطعی است. از طرفی، شیخ رابطه خوبی هم با هواداران پرسپولیس دارد و از این حیث می‌تواند به حضور در باشگاه رقیب به عنوان یک گزینه فکر کند. البته که دیاباته بازیکن ارزان قیمتی نیست، ولی با توجه به سن و سالی که دارد، می‌تواند با پرسپولیس و یحیی گل محمدی راه بیاید.

نکته، اما اینکه این موارد به خودی خود رخ نخواهد داد و بسته به شرایط است؛ اول اینکه شهریار مغانلو رفتنی شود و دوم اینکه شیخ دیاباته هم از لحاظ مالی با پرسپولیسی‌ها راه بیاید. البته که تمایل طرفین هم شرط اصلی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها