|

ترکیب رسمی فولاد برابر استقلال فینال جام حذفی 17 مرداد

ترکیب رسمی فولاد

سرمربی فولاد از ترکیب اولیه تیمش برای دیدار مقابل استقلال در فینال جام حذفی فوتبال ایران رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 برخلاف استقلال که با دو محروم (محمد دانشگر و حسین حسینی) به فینال جام حذفی رسید، در آن‌سو اما فولادی‌ها به سلامت از سد ملوان عبور کردند و بدون محروم آماده مسابقه حساس مقابل استقلال شدند تا جواد نکونام با دست باز بتواند ترکیب ایده‌آل خود برای مسابقه فینال را چینش کند و لیست کاملی از بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد.

به نسبت بازی گذشته با ملوان، محمدرضا عباسی و حسین ابراهیمی که از سوی جواد نکونام به بازی گرفته شده بودند، به نیمکت منتقل شده‌اند تا ساسان انصاری و فرشاد احمدزاده، دو مهره تهاجمی فولادی‌ها امشب به ترکیب اصلی بازگردند و با گذراندن یک جلسه محرومیت خود، آماده مصاف حساس حذفی مقابل استقلال هستند. دو بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و با انگیزه‌ای مضاعف مقابل استقلال امشب به میدان خواهند رفت.

یکی از نکات جالب‌توجه فولاد، در خط دروازه‌ست، جایی که پیش‌بینی می‌شد که نکونام با توجه به مسابقه حساس امشب، از محسن فروزان باتجربه استفاده کند اما او به مانند بازی‌های گذشته بازهم از روی نیمکت کار خود را آغاز خواهد کرد و احسان مرادیان جوان امشب فرصت بازی مقابل استقلال را به دست آورده است.

ترکیب فولاد نسبت به مسابقه ملوان تنها دو تغییر داشته که بازگشت انصاری و احمدزاده و نیمکت‌نشینی عباسی و ابراهیمی بوده و نکونام به شاکله تیمش دست نزده است.

ترکیب فولاد مقابل استقلال:

احسان مرادیان، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد آبشک، محمد زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها