|

آخرین خبرها از انتقال مسی به پاری‌سن‌ژرمن + جزئیات

مسی

به نظر می‌رسد که یک مشکل بزرگ در راه عقد قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن وجود خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد که بعد از اعلام جدایی قطعی لیونل مسی از بارسلونا، داستان او و باشگاه کاتالانی وارد فاز جدیدی خواهد شد. در واقع شکایتی به کمیسیون اروپا ارائه شده که بر اساس آن ممکن است اجازه داده نشود که لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد امضا کند.

به گزارش«شایانیوز»، در واقع این موضوع به مسائل اقتصادی مربوط می‌شود. باشگاه پاری‌سن ژرمن به لحاظ بازی جوانمردانه مالی در وضعیت بدتری نسبت به بارسلونا به سر می‌برد. بر اساس شکایت گروهی از اعضای بارسا به کمیسیون اروپا، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نسبت حقوق و درآمد تیم پاریسی ۹۹ درصد بوده که این نسبت برای بارسلونا عدد ۵۴ درصد بوده است.

این مستندات توسط یک وکیل معتبر به نام خوان برانکو و به نمایندگی از شرکای کاتالانی به کمیسیون اروپا ارائه شده و آنها خواستار تجدید نظر در مورد باشگاه فرانسوی شده اند. در واقع بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا، آنها با این شکایت قصد دارند از مذاکره فوق ستاره آرژانتینی و PSG و نهایتاً عقد قرارداد او با این باشگاه جلوگیری کنند. به این معنا که اگر مسی قصد انتقال به پاری‌سن‌ژرمن را داشته باشد این گروه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این اتفاق انجام خواهند داد.

از طرف دیگر تصمیم برای جلوگیری از عقد قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن باید قبل از امضای آن اتخاذ شود چراکه در غیر این صورت شرایط دیگری رقم می‌خورد و ممکن است زمان زیادی برای تجدید نظر در این رابطه صرف شود. در واقع اعضای بارسلونا معتقد است که پاری‌سن‌ژرمن به نوعی قوانین مالی را دور می‌زند و قصد دارند تا در این شکایت خود به حقوق بالای بازیکنانی نظیر سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، جانلوئیجی دوناروما، کیلیان امباپه و نیمار نیز اشاره کنند.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها