|

شوک به استقلال؛ محمد نادری جدا شد و رفت!

شایعه شده محمد نادری اولین بازیکنی است که از استقلال جدا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شکست استقلال در فینال جام حذفی پیامد‌های زیادی داشته و به نظر می‌رسد اعضا و بازیکنان این تیم را از لحاظ روحی به هم ریخته است. البته که قهرمان نشدن فقط یکی از مشکلات استقلال است، چون از همین حالا شایعه شده چندین بازیکن این تیم قرار است از باشگاه جدا شوند.

به گزارش فرارو، داستان جدایی مهدی قایدی از استقلال اگرچه موضوع چندان جدیدی نیست، ولی به نظر می‌رسد مهمترین چهره‌ای که از استقلال جدا می‌شود همین مهاجم بوشهری است. با این حال، در کنار این خبر، خبرگزاری فارس مدعی شده محمد نادری، مدافع چپ پای استقلال هم از این تیم جدا می‌شود. در این گزارش اشاره شده است که مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی با فولاد حرکتی انجام داد که به نظر می‌رسد اولین جدا شده آبی پوشان باشد.

محمد نادری مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از پایان دیدار با فولاد خوزستان در شرایطی که پیراهن زنده یاد پورحیدری را زیر پیراهن اصلی خود پوشیده بود به کنار زمین رفت و بعد از بوسه بر چمن راهی رختکن شد.

این اقدام محمد نادری باعث شد چند نفر از افراد حاضر در ورزشگاه دلیل حرکت او را جویا شوند که مدافع استقلال اعلام کرد که قصد دارد فصل آینده از استقلال جدا شود. به این ترتیب نادری اولین جدا شده پوشان در لیگ آینده خواهد بود.

989225_270

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها