|

اولین خرید پرسپولیس لو رفت

علیرضا ابراهیمی

پرسپولیس که بعد از جایی کنعانی زادگان به دنبال مدافع میانی بوده با علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان گل گهر به توافق رسید.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان گل گهر سیرجان که پیش از این در تعطیلات نیم فصل نیز شایعاتی پیرامون انتقال او به پرسپولیس شنیده می‌شد به احتمال فراوان اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید نقل و انتقالات است. از سیرجان خبر می‌رسد علیرضا ابراهیمی به باشگاه گل‌گهر اعلام کرده از این تیم جدا می‌شود چرا که می‌خواهد فوتبال خود را در پرسپولیس دنبال کند.

به گزارش«شایانیوز»، پیش از این گفته می‌شد پرسپولیس قصد دارد جای خالی محمد حسین کنعانی زادگان که به قطر منتقل شده را با خرید مرتضی پورعلی گنجی یا ایمان سلیمی پر کند، اما گویا بعد از آسیب دیدگی پورعلی‌ گنجی و همچنین پس از آنکه سلیمی اعلام کرد اولویت او بازی در یونان یا پرتغال است، باشگاه پرسپولیس هم با علیرضا ابراهیمی وارد مذاکره شد.

برابر با آخرین اخبار رسیده از سیرجان ابراهیمی به همبازیانش در گل گهر گفته تقریباً با پرسپولیس به توافق رسیده و اگر اتفاق غیر منتظره‌ای پیش نیاید در اولین روز فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی به پرسپولیس منتقل می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها