|

بغض اسماعیلی بعد خراب کردن پنالتی؛ این بار هم پای رحمتی در میان است؟

فرشید اسماعیلی

اسماعیلی که از همان بدو پنالتی خراب کردن بُغض کرده بود با چشمانی اشکبار روی زمین دراز کشید و در پایان با همراهی دیگران از زمین خارج شد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشید اسماعیلی خاطره خوبی از پنالتی ندارد او در دربی ۹۰ (۱۰ فروردین سال ۹۸) پنالتی را چیپ زد و استقلال شفر را حسابی به حاشیه برد. حواشی این پنالتی چیپ، دامن سیدمهدی رحمتی کاپیتان وقت استقلال را گرفت و حتی او را مجبور به خروج از جمع آبی‌پوشان کرد.

به گزارش«شایانیوز»، عده‌ای از هواداران استقلال معتقد بودند رحمتی از منشا و پاتوسی خواسته پنالتی را به فرشید اسماعیلی بسپارند تا او با ضربه چیپ بیرانوند را تحقیر کند و به این صورت دهن کجی به انتخاب کی‌روش در تیم ملی داشته باشد.

با وجود همه خاطرات تلخ، اسماعیلی در دربی ۹۶ (تیرم ماه سال ۱۳۹۹) با تمام وجودش تلاش کرد اشتباه دربی ۹۰ را جبران کند او پشت دومین ضربه پنالتی استقلال قرار گرفت و در تقابل با حامد لک که در مرکز دروازه ایستاده بود،‌ با شوتی محکم توپ را به سمت چپ زد و تبدیل به گل شد.

این بازیکن ۲۷ ساله با انگیز‌ه‌ای که از پنالتی مقابل سرخ‌پوشان در دربی ۹۶ گرفته بود در بازی فینال جام حذفی مقابل فروزان قرار گرفت. او به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی و باتجربه استقلال محسوب می‌شود به عنوان دومین پنالتی زن استقلال انتخاب شد و این بار هم به سمت چپ دروازه نشانه رفت؛ اما توپش تبدیل به گل نشد. اسماعیلی که از همان بدو پنالتی خراب کردن بُغض کرده بود بعد از پنالتی شجاعیان با چشمانی اشکبار روی زمین دراز کشید. در پایان با همراهی دیگر هم تیمی‌ها  و کلی ناراحتی از زمین خارج شد.

بسیاری از هواداران استقلال با فراموشی خاطره دربی ۹۶ در فضای مجازی از او پرسیدند: چرا وقتی او یکبار نتوانسته در بازی‌های مهم ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند، دوباره پشت ضربه حساس قرار می‌گیرد؟

منبع: میزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها