|

رأی فیفا برای پرونده کالدرون اعلام شد؛ بدهی سنگین پرسپولیس به مربی آرژانتینی

کالدرون

باشگاه پرسپولیس خبر از اعلام رأی پرونده شکایت گابریل کالدرون سرمربی پیشین سرخ‌ها و دستیارش داد.

لینک کوتاه کپی شد

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فیفا دقایقی پیش با ارسال ایمیل به این باشگاه، رای نهایی در مورد پرونده شکایت گابریل کالدرون سرمربی و خواکین آلبرتو دستیار وی در فصل نوزدهم را ابلاغ کرد.

به گزارش«شایانیوز»، در این حکم آمده: «به پرسپولیس دستور داده می‌شود؛ مبلغ حقوق 329 هزار و 500 دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان حقوق و مبلغ 250 هزار دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان غرامت به خاطر نقض قرارداد به کالدرون پرداخت کند. همچنین باشگاه پرسپولیس باید 3 هزار و 500 فرانک سوییس برای هزینه روند حکمیت به کالدرون و 5 هزار فرانک سوییس به عنوان هزینه‌های نهایی به فیفا پرداخت کند. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 25 هزار فرانک سوییس به عنوان جریمه بپردازد.»

فیفا در رای خود، از روز ابلاغ (امروز - 9 آگوست) 18 مرداد به پرسپولیس 30 روز مهلت پرداخت داد تا این پرونده را تسویه کند. در صورتی که باشگاه پس از این 30 روز مبالغ یاد شده را به صورت کامل پرداخت نکرده باشد، پنجره نقل و انتقال تا روز پرداخت کامل بسته خواهد شد.

همچنین فیفا امروز با ارسال ایمیلی جداگانه، در رای دیگر خود، به شکایت خواکین اشاره کرد و نوشت: «باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید 55 هزار و 381 دلار به عنوان حقوق به علاوه سود سالیانه و همچنین 40 هزار دلار همراه با سود سالیانه به عنوان مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ 3 هزار 500 فرانک سوییس به این مربی و 2 هزار فرانک سوییس به فیفا بابت هزینه دادرسی و 10 هزار فرانک سوییس به عنوان جریمه است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها