|

پیشنهاد 17 میلیاردی احمد نوراللهی از کدام باشگاه است؟

احمد نوراللهی

احمد نوراللهی نوراللهی که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده پیشنهادهای زیادی از تیم های داخلی و خارجی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس به اتمام رسید تا باشگاه‌ها خود را برای شروع فصل جدید این بازی‌ها آماده کنند. رقابت بین تیم‌های لیگ برتری در حالی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی خود آغاز شده است که هنوز زمان رسمی شروع نقل انتقالات تابستانی فرا نرسیده است. با این حال باشگاه‌های متمول با پیشنهادات قابل توجه خود سعی دارند بازیکنان اسم و رسم دار نظیر ملی‌پوشان شاغل در لیگ برتر را به خدمت بگیرند.

به گزارش«شایانیوز»، احمد نورالهی هافبک پرسپولیس که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده است علاوه بر داشتن پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر از چند تیم لیگ برتری نیز پیشنهاد دارد که شاخص‌ترین آن پیشنهاد یک تیم صنعتی به ارزش نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان است!

این تیم که خرید‌های خود در تابستان نقل و انتقالاتی را با پرداخت هزینه سنگین رضایت‌نامه یک مدافع آغاز کرده است منتظر پاسخ هافبک تیم ملی ایران است. نورالهی نیز تصمیم خود را برای فصل آینده قطعی گرفته است. او که پیشنهاد یک تیم قطری را نیز دارد برای ماندن در ایران تنها به پرسپولیس فکر می‌کند و می‌خواهد مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را همچنان ادامه دهد.

پیشنهاد مالی باشگاه صنعتی در حالی به هافبک تیم ملی ایران رسید که آن‌ها در فصل گذشته نیز خرید‌های گران قیمتی داشتند. نورالهی در حالی پیشنهاد حیرت انگیز باشگاه صنعتی لیگ برتری را رد کرد که برای تمدید با پرسپولیس مبلغ ۱۵ میلیارد تومان درخواست کرد است، اما فعلا با مخالفت باشگاه روبروست.

منبع: مهر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها