|

جایگزین شهریار مغانلو در پرسپولیس کیست؟

شهریار مغانلو

قبلا از سجاد شهباززاده به عنوان جانشین شهریار مغانلو نام برده شده بود اما به نظر می رسد جایگزین احتمای او حامد پاکدل باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس نقل و انتقالات تابستانی را خیلی سریع شروع کرد و روز گذشته علیرضا ابراهیمی، مدافع گل گهر سیرجان را با قراردادی ۲ ساله به خدمت گرفت. البته که به غیر از او، عنوان شد علی نعمتی، مدافع باشگاه پدیده هم وارد ساختمان این باشگاه شده تا صحبت‌های مقدماتی را انجام دهد.

به گزارش«شایانیوز»، تمرکر پرسپولیس در روز‌های گذشته فقط معطوف به خرید مدافع نبوده است، چون به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی از همین حالا جانشین احتمالی شهریار مغانلو را پیدا کرده است. شهریار بازیکن سانتاکلارا پرتغال است و این باشگاه پرتغالی برای فروش قطعی این بازیکن به پرسپولیس طلب رقمی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار کرده است؛ رقمی سنگین که پرسپولیس از عهده پرداختش برنمی آید.

اگرچه پیش از این شایعه شده بود سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهان در فهرست خرید پرسپولیس و جانشینی شهریار مغانلو قرارداد، ولی به نظر می‌رسد پای مهاجم جدیدی به میان آمده و صحبت‌های اولیه هم صورت گرفته است. این بازیکن حامد پاکدل مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک است که ۱۰ گل با پیراهن این تیم در فصل گذشته زد. پرسپولیسی‌ها اگر نتوانند کار‌های ماندن شهریار مغانلو را درست کنند آن وقت حامد پاکدل را به عنوان جایگزین او می‌خرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها