|

شاه ماهی پرسپولیس بیاید، استقلال کامل می شود!

سروش رفیعی

استقلال به دنبال خریدن سروش رفیعی است نقص موجود در میانه زمین را برطرف کند. سروش به واسطه علاقه‌ای که به پرسپولیس دارد ممکن است این را رد …

لینک کوتاه کپی شد

پایان یافتن قرارداد سروش رفیعی با سپاهان، او تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی نقل و انتقالات شده است.سروش رفیعی بازیکن فصل گذشته سپاهان تبدیل به یکی از سوژه‌های داغ بازار نقل و انتقالات شده است. بازیکن سابق پرسپولیس در فصل اخیر یکی از بهترین‌های سپاهان بود و در نهایت توانست عنوان بهترین پاسور لیگ را هم به خودش اختصاص دهد.

به گزارش «شایانیوز»، تکنیک، خلاقیت و بازیخوانی خوب سروش رفیعی باعث شده او تبدیل به یکی از هافبک‌های خوب فوتبال ایران شود و طبیعتا مشتریان خاص خودش را هم داشته باشد. اگرچه اواخر لیگ بیستم بود که شایعه شده او قرار است به پرسپولیس برگردد، ولی هنوز این مورد محقق نشده است.

در واقع عنوان شده پرسپولیس در صورتی که نتواند با هافبک هایش از جمله امید عالیشاه برای ادامه به توافق برسد آن وقت به سراغ مذاکره با سروش رفیعی می‌رود.

البته که پرسپولیس تنها مشتری سروش رفیعی نیست و دو تیم دیگر هم او را زیر نظر گرفته اند. با توجه به قیمت بالای سروش رفیعی البته تیم‌های زیادی نمی‌توانند برای خرید این بازیکن اقدام کنند، ولی همچنان او را زیر نظر دارند. گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی مشتری دست به نقد این بازیکن است.

عنوان شده گل گهری‌ها با خواسته‌های سروش رفیعی توافق کرده اند و منتظر تایید نهایی این پیشنهاد از سوی این بازیکن هستند.البته شایعه جذاب تری هم در بازار نقل و انتقالات به راه افتاده است: سروش در فهرست خرید فرهاد مجیدی قرار گرفته است!

استقلال در فصل گذشته در لیگ برتر در رده سوم قرار گرفت و فینال جام حذفی را هم به فولاد واگذار کرد. فرهاد مجیدی در خط میانی قرار است چند بازیکنش را در فهرست مازاد قرار دهد و جا برای خریدن یک هافبک ارزشمند باز کند.

همین امروز شایعه شده که استقلالی‌ها به دنبال خریدن سروش رفیعی هستند تا نقص موجود در میانه زمین را برطرف کنند.اگرچه سروش به واسطه علاقه‌ای که به پرسپولیس دارد ممکن است در نگاه اول به این پیشنهاد پاسخ منفی دهد، ولی در دنیای حرفه‌ای فوتبال نمی‌شود از غیرممکن‌ها حرف زد.
منبع: روزنو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها