|

مجیدی این 5 بازیکن را می خواهد

فرهاد مجیدی

از اردوگاه استقلال شنیده می‌شود که بازیکنانی مانند جلالی، سهرابیان، رفیعی، حسینی و حردانی در لیست ورودی فرهاد قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

در چهارده روز آینده باید به‌ طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌ و انتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود. به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل‌ و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به‌ صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.

به گزارش«شایانیوز»، این بخشی از بیانیه فرهاد مجیدی درست فردای نایب‌قهرمانی استقلال در جام حذفی و بسته شدن تقویم فوتبال ایران بود، البته مشخص بود که با توجه به فاصله کم باقی‌ مانده تا دیدار مقابل الهلال، استقلالی‌ها تقویت تیم را در دستور کار قرار داده و باید هرچه سریع‌تر در این زمینه بجنبند.

پیش از این هم نوشتیم بسته شدن ناگهانی پنجره‌های استقلال در فصل گذشته حسابی چشم استقلالی‌ها و سرمربی این تیم را ترسانده و آنها از این موضوع واهمه دارند که یک بار دیگر غافلگیر شده و این‌بار پرونده افرادی مانند شیخ دیاباته، هروویه میلیچ و استراماچونی و احیانا پادوانی باعث شود تا پنجره نقل‌ و انتقالاتی آبی‌پوشان یک بار دیگر بسته شود و به این ترتیب یک‌بار دیگر استقلال بدون تقویت‌های لازم و استفاده از نفرات جدید مجبور شود رقابت‌های آسیایی را ادامه بدهد، بنابراین فرهاد مجیدی در این دو هفته تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند برای فصل آینده تیمی در شأن نام استقلال ببندد.

گزینه‌های خروج

در این خصوص خبر می‌رسد سرمربی محبوب آبی‌پوشان در ارتباط با جذب بازیکنان مدنظرش خودش با هماهنگی با باشگاه شخصا وارد میدان شده و برخی امور را به‌ عهده گرفته است و حتی قرار است در جلسه هفته آینده بین مجیدی و باشگاه در این زمینه صحبت‌های نهایی انجام شود، اما اینکه نتیجه کار چه شود و در نهایت چه بازیکنانی به جمع استقلالی‌ها بپیوندند، در این خصوص باید منتظر سرنوشت حضور آبی‌پوشان در بازار نقل‌ و انتقالات باشیم، هرچند طبق اخبار قبلی مطمئنا خیلی زود این موضوع تعیین‌تکلیف خواهد شد.

از لیست خروجی فرهاد مجیدی هنوز چیزی به‌ صورت رسمی رسانه‌ای نشده و همه اخبار در این زمینه به گمانه‌زنی‌ها مربوط می‌شود. البته مجیدی هم مثل هر سرمربی دیگری اول می‌خواهد نقاط ضعف تیمش را برطرف کند و در این صورت به بازیکنانی که نیاز ندارد آنها را در لیست خروجی قرار بدهد. در این زمینه نام نفراتی مانند داریوش شجاعیان، سیداحمد موسوی، سعید مهری، بابک مرادی و فرشید اسماعیلی نیز شنیده می‌شود که البته این اسامی مورد تایید قرار نگرفته است. این درحالی است که تکلیف تمدیدی‌ها د رکنار بازیکنانی مانند محمد دانشگر و حتی رشید مظاهری که با این تیم قرارداد هم دارند، مشخص نیست.

دانشگر مدنظر یحیی

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی براینکه محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال به مسئولان این باشگاه فرصتی ۱۰ روزه برای پرداخت مطالباتش داده است. ظاهرا دانشگر تصمیم دارد از طریق همین فرصت ۱۰ روزه استفاده کرده و در صورت عدم دریافت مطالبات خود برای فسخ قرارداد اقدام کند. این بازیکن یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، با این‌ حال طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» دانشگر مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته و این بازیکن که برای فصل گذشته نیز تحرکاتی برای سرخ‌پوش شدن وی وجود داشت در این فصل هم با تکرار اتفاقات فصل گذشته در یک قدمی این اتفاق قرار دارد.

نکته قابل‌ توجه اینکه از اردوگاه پرسپولیس شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید روی سیدجلال حسینی نظر مساعدی ندارد و بعد از جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان و رفتن احتمالی حسینی حالا فقط فرشاد فرجی در این پست باقی مانده که البته با اضافه شدن علیرضا ابراهیمی و احتمالا علی نعمتی نیز پرسپولیسی‌ها در این زمینه تقویت خواهند شد، ولی با این‌حال محمد دانشگر هم موردتوجه گل‌محمدی قرار گرفته است.

بازیکنان مورد علاقه فرهاد

از اردوگاه استقلال نیز این‌طور شنیده می‌شود که بازیکنانی مانند ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، سروش رفیعی، سید محمدرضا حسینی و صالح یا همان سعادت حردانی (که سال گذشته نیز در فهرست خرید مجیدی قرار داشت)، در لیست ورودی فرهاد برای تقویت استقلال قرار دارند، با این‌ حال حردانی دو سال دیگر با فولاد قرارداد دارد و به‌ نظر نمی‌رسد این انتقال انجام شود و آبی‌پوش شدن سروش رفیعی هم بعید به‌ نظر می‌رسد.

منبع: فرهیختگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها