|

مجیدی می تواند جایگزین قایدی را پیدا کند؟

مهدی قایدی

مسئولان باشگاه استقلال هنوز در گیرودار تکذیب یا تایید لیست خرید فرهاد مجیدی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که پرسپولیس روز گذشته یک بازیکن جدید به خدمت گرفت و با یک بازیکن دیگر هم به توافق اولیه رسید، مسئولان باشگاه استقلال هنوز در گیرودار تکذیب یا تایید لیست خرید فرهاد مجیدی هستند.

به گزارش«شایانیوز»، در حالی که پرسپولیس روز گذشته یک بازیکن جدید به خدمت گرفت و با یک بازیکن دیگر هم به توافق اولیه رسید، مسئولان باشگاه استقلال هنوز در گیرودار تکذیب یا تایید لیست خرید فرهاد مجیدی هستند.

در چند روز اخیر لیست‌های مختلفی به عنوان لیست خرید سرمربی استقلال رسانه‌ای شده که هیچ کدام به تایید مجیدی نرسیده و هیچ‌یک از نفراتی هم که در این فهرست‌ها اسم برده شده حوالی باشگاه استقلال دیده نشده‌اند. این در حالی است که پس از پایان فینال جام‌حذفی و ناکامی استقلال در فتح جام که برای دومین سال متوالی رخ داد برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری از کوچ ستاره‌های آبی خبر دادند. وضعیت مالی خراب باشگاه و مدیریت ضعیف آن باعث شده ستاره‌های آبی حتی خواسته فرهاد مجیدی را هم نادیده بگیرند و به فکر آینده حرفه‌ای‌شان باشند. پیشنهادات خوبی که به چند بازیکن رسیده آن‌ها را بی‌درنگ پای میز مذاکره کشانده و حتی اگر خودشان هم نرفته باشند مدیربرنامه‌شان صحبت‌های اولیه را انجام داده است. حداقل تا امروز جدایی شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی و محمد نادری، مدافع قرضی استقلال محرز شده و چند ستاره هم شاید به زودی تیم جدیدشان را معرفی کنند. حتی بازیکنانی چون مهدی قایدی و محمد دانشگر که قرارداد دارند هم به دنبال جدایی هستند به خصوص شماره 10 آبی‌ها که از مدت‌ها پیش با دریافت پیشنهادهای قابل توجه قطری‌ها و چند تیم اروپایی حسابی وسوسه شده و در چند بازی اخیر استقلال نشانی از ستاره آماده و چابک آبی‌ها در طول فصل نداشت! به نظر می‌رسد باشگاه هم با توجه به مشکلات مالی و محکومیت قریب‌الوقوع در پرونده آندره‌آ استراماچونی و لئاندرو پادوانی چاره‌ای جز فروش قایدی ندارد و شاید فقط منتظر دریافت پیشنهادهای بهتر و سنگین‌تر است. فرهاد مجیدی پیش از دیدار فینال در مصاحبه‌ای گفته بود به همه بازیکنانش نیاز دارد و اگر باشگاه می‌خواهد ستاره‌ای را بفروشد ابتدا باید یک بازیکن هم‌سطح او جذب کند. همه می‌دانند که منظور مجیدی از این جمله مهدی قایدی است هرچند او پیش از این اظهارنظر در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود قایدی زمانی از استقلال می‌رود که یک جام با این تیم بگیرد! آبی‌ها امیدوار بودند فاتح جام‌حذفی شوند که شرط مجیدی برای قایدی هم محقق شده باشد اما عدم باور پیروزی و موفقیت در طول این سال‌ها در استقلالی‌ها نهادینه شده؛ درست همان گونه که اعتقاد به برد و پیروزی نزد پرسپولیسی‌ها.

حالا سوال اینجاست بالاخره مجیدی راضی می‌شود باشگاه ستاره تیمش را بفروشد با این‌که هنوز شرطی که گذاشته محقق نشده است؟ شایعاتی که به گوش می‌رسد حکایت از تسلیم شدن سرمربی استقلال دارد و گویا او جانشین قایدی و دیاباته را هم انتخاب کرده البته اگر توافقی حاصل شود. برخی منابع خبری از حضور سجاد شهباززاده در فهرست بازیکنان مورد نیاز فرهاد مجیدی برای حضور در باشگاه استقلال خبر می‌دهند و شنیده می‌شود سرمربی استقلال مذاکراتی را با آقای گل لیگ بیستم انجام داده است. سجاد شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه‌اش دارد تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده ‌اما بعید نیست بخواهد یک ماجراجویی جدید را پس‌ از درخشش در لیگ بیستم در جمع آبی‌های پایتخت آغاز کند تا ناکامی زمان حضورش در استقلال را جبران کند. البته شهباززاده که با 20 گل زده آقای گل شد، 32 ساله است و اگر مجیدی همچنان روی جذب امین قاسمی‌نژاد، مهاجم 34 ساله پدیده مصر باشد میانگین سنی خط حمله آبی‌ها بسیار بالا می‌رود و این موضوع چندان عاقلانه نیست و قطعا خوشایند هواداران هم نخواهد بود. البته برخلاف تصور، استقلالی شدن امین قاسمی‌نژاد قطعی نیست و او ممکن است در روزهای آینده با باشگاه گل‌گهر سیرجان وارد مذاکره شود و این گزینه هم از دست مجیدی بپرد.
منبع: حادثه24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها