|

فرهاد مجیدی در تایم طلایی نقل و انتقالات از ایران رفت!

فرهاد مجیدی

ر چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»،  فرهاد مجیدی در تایم طلایی نقل و انتقالات ایران را ترک کرد! در حالی که اکثر مربیان لیگ برتری از جمله یحیی گل محمدی، امیر قلعه‌نویی، مهدی رحمتی، فراز کمالوند، محرم نویدکیا و... پای کار هستند تا در همین روزها تیم قدرتمندی برای لیگ برتر فصل بعد ببندند، سرمربی استقلال برای انجام کارهای شخصی راهی دبی شد! جالب اینجاست خود او بعد از فینال حذفی مصاحبه کرد و گفت: «در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود. به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.»

قاعدتا فرهاد مجیدی از دبی نمی‌تواند چندان در بازار نقل و انتقالات فعال باشد. خود فرهاد هم می‌داند اگر آنها زمان طلایی نقل و انتقالات را از دست دهند، چیزی عایدشان نمی‌شود. مخصوصا اینکه خبر دارد اکثر بازیکنانش با مدیریت مشکل دارند و حاضر نیستند با مددی پای میز مذاکره بنشینند. او با علم به همه این مشکلات، تصمیم گرفت برای انجام کارهای شخصی به امارات برود. همین حالا تکلیف تمدیدی‌ها و بازیکنان جدید استقلال مشخص نیست. تازه امروز جلسه هیات مدیره استقلال برای تعیین تکلیف آینده تیم برگزار شد.فرهاد می توانست به جای سفر به امارات در این روزهای مهم با اعضای هیات مدیره جلسه بگذارد و تکلیف را یکسره کند. همین حالا بازیکنان مطمئن نیستند فرهاد ماندنی است یا رفتنی. خبر ندارند قرار است بمانند یا به خاطر مشکلات با مددی باید به فکر تیم دیگری باشند. تیم های دیگر هم از این فرصت استفاده کرده و به آبی‌ها پیشنهادات مختلفی داده اند.

جالب اینجاست فرهاد مجیدی هم تازه اواخر هفته آینده به کشور بازمی‌گردد. از بازی فولاد هم که حساب کنیم، سرمربی استقلال تا زمان بازگشت، بیش از نیمی از آن 14 روز از دست می‌دهد. در همین حال بعضی از مربیان لیگ برتری جلوتر از باشگاه مشغول مذاکره با بازیکنان هستند و حتی با آنها جلسه می گذارند.
منبع: خبر آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی