|

مجیدی در دبی است و لیست خرید استقلال ناقص!

فرهاد مجیدی

حالا هواداران استقلال امیدوارند این‌بار با ثبات نیمکت‌شان، خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شوند و با جذب نفرات مدنظر سرمربی به عنوان یک…

لینک کوتاه کپی شد

فصل برای استقلال می‌توانست به بهترین شکل ممکن به پایان برسد، اما شکست در ضیافت پنالتی‌ها دوباره کام استقلال را تلخ کرد. حالا هواداران استقلال امیدوارند این‌بار با ثبات نیمکت‌شان، خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شوند و با جذب نفرات مدنظر سرمربی به عنوان یک مدعی جدی گام به فصل بیست و یکم بگذارند.

به گزارش «شایانیوز»، فرهاد مجیدی یک روز بعد از شکست در فینال جام حذفی از شروع فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال خبر داد. با توجه به شرایط مالی آبی‌پوشان مجیدی کار سختی را برای جذب بازیکنان جدید پیش‌رو دارد. حتی خیلی‌ها اولویت اصلی باشگاه را در حال حاضر حفظ بازیکنان فعلی می‌دانند.

گفته می‌شود چندین و چند بازیکن قصد دارند مثل نادری از تیم استقلال جدا شوند و وظیفه اصلی مدیریت باشگاه پرداخت مطالبات آن‌ها و نگه داشتن‌شان در تیم است.

با این وجود فرهاد برای پیاده‌سازی تاکتیک‌هایش نیاز به جذب بعضی بازیکنان جدید دارد. دیروز سایت‌های مختلف اسامی نفرات مورد نظر فرهاد را تا حدودی لو دادند. به نظر می‌رسد استقلال در حال حاضر با این بازیکنان در حال مذاکره است. حداقل خبرگزاری میزان که چنین گمانه‌زنی کرده:

امین قاسمی‌نژاد: این بازیکن تاکنون چند مرتبه علاقه‌اش را برای پیوستن به استقلال اعلام کرده است. با توجه به خروج احتمالی شیخ دیاباته و مهدی قایدی، جذب قاسمی‌نژاد دور از انتظار نیست. این مهاجم ۳۶ ساله خبر مذاکره با گل‌گهر سیرجان را تکذیب کرد.

آرمین سهرابیان: فرهاد مجیدی به سبک بازی این مدافع ۲۶ ساله اعتقاد خاصی دارد. به ویژه حالا که محمد نادری برای دریافت رضایتنامه‌اش از باشگاه کورتریک بلژیک با مشکلات زیادی همراه است. جذب سهرابیان برای تقویت خط دفاعی محتمل به نظر می‌رسد. او در پست مدافع میانی و دفاع چپ می‌تواند بازی کند. این بازیکن سابقه بازی در سپاهان، سایپا و گل‌گهر سیرجان را دارد.

میلاد جهانی / مجتبی حقدوست: پیشکسوتان استقلال بار‌ها به سرمربی این تیم توصیه کرده‌اند که حتماً از بازیکن بازیساز تخصصی در ترکیب خود بهره بگیرد. آن‌ها معتقدند استقلال در سال‌های موفق خود از بازیکنانی مانند مجتبی جباری، جباروف و امید ابراهیمی در میانه میدان بهره گرفته است. به همین خاطر جهانی و حقدوست از گزینه‌های استقلال برای هافبک میانی هستند. یکی از موانع مهم جهانی برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان، اما قراردادش با ذوب‌آهن است. او یک فصل دیگر با گاندو‌ها قرارداد دارد. باید دید که آبی‌پوشان می‌توانند با باشگاه اصفهانی توافق کنند؟ یا حقدوست که سابقه بازی در استقلال را داشته است به او ترجیح داده می‌شود.

محمدرضا حسینی: حسینی ۳۲ ساله در پست وینگر راست و مهاجم بازی می‌کند. وی فصل گذشته عضو تیم سپاهان بود. قرارداد این بازیکن با تیم سپاهان به پایان رسیده است. پیش از آنکه حسینی در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ با طلایی‌پوشان به توافق برسد مورد توجه استقلالی‌ها بود.

ابوالفضل جلالی: یکی از گزینه‌های آبی‌پوشان برای تقویت سمت چپ، ابوالفضل جلالی مدافع چپ سایپاست. این بازیکن ۲۳ ساله از زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد. وی با حضور در استقلال می‌تواند جایگاهش را در تیم ملی تقویت کند، اما بر سر این انتقال مانع جدی وجود دارد چرا که این بازیکن یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد. باید دید در نهایت نارنجی‌پوشان در خصوص انتقال وی چه تصمیمی می‌گیرند؟

سعید صادقی: قرارداد این بازیکن ۲۷ ساله بعد از پایان رقابت‌های جام‌حذفی با گل‌گهر به پایان رسیده و وی در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد محسوب می‌شود. این وینگر اهل ساری مورد توجه سپاهان و استقلال قرار گرفته و گل‌گهر هم برای حفظ او تلاش می‌کند. احتمال انتقال او به استقلال کمتر از سپاهان است. در این میان نقش امیر قلعه‌نویی و احترامی که صادقی به او قائل است را نباید نادیده گرفت. با این اوصاف رقابت بین ۳ تیم لیگ برتری برای به‌کارگیری صادقی شکل گرفته است.

(صادقی سابقه بازی در تیم‌های نیروی زمینی، صبای قم، خونه به خونه، مس کرمان، پیکان و شهرخودرو را دارد.)

صابر حردانی: این بازیکن ۲۵ ساله توانست بازی‌های قابل قبولی را در ترکیب فولاد به نمایش بگذارد. او یکی از محصولات آکادمی فولاد است که قرارداد ناچیزی دارد. با توجه به اینکه این بازیکن ۲ سال دیگر با خوزستانی‌ها قرارداد دارد و پنجره نقل و انتقالاتی تیمش بسته است، احتمال خروج او از تیمش بعید به نظر می‌رسد.
منبع: اندیشه معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها