|

پاتگ گل گهر و سپاهان به استقلال

استقلال

هر دو دروازه بان این تیم یعنی رشید مظاهری و سید حسین حسینی با پیشنهادات خوبی روبرو شده اند و ممکن است استقلال را ترک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

 استقلال در شرایطی آماده می‌شود تا اولین خریدهایش در بازار نقل و انتقالات را انجام دهد که به شدت از سوی دو تیم لیگ برتری برای از دست دادن دروازه بان هایش تهدید می‌شود! هر دو دروازه بان این تیم یعنی رشید مظاهری و سید حسین حسینی با پیشنهادات خوبی روبرو شده اند و ممکن است استقلال را ترک کنند.

به گزارش«شایانیوز»، مدت هاست شایعه شده سپاهان به دنبال خریدن رشید مظاهری است. این باشگاه اصفهانی بعداز جدایی پیام نیازمند به دنبال جایگزین مطمئنی برای او است و به همین دلیل مذاکراتی با رشید مظاهری داشته است. رشید که این اواخر با مسئولان باشگاه استقلال تا حدودی به مشکل برخورده در گفتگو‌های اخیرش اینطور القا کرده که قرار است از باشگاه جدا شود. البته او گفته مشکلش مالی نیست، ولی چون در این باشگاه احترام ندیده چاره‌ای به غیر از جدایی ندارد.

از سوی دیگر عنوان شده گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی به سیدحسین حسینی پیشنهاد مالی بسیار خوبی داده و مذاکرات اولیه را هم صورت داده است. گل گهر از وضعیت علیرضا حقیقی رضایت نداشت و از همین رو با دروازه بان سابق پرسپولیس قطع همکاری کرد. حالا به نظر می‌رسد ارتباط خوب قلعه نویی و سیدحسین حسینی باعث شده تا این مذاکرات به صورت جدی تری دنبال شود.

البته که به نظر می‌رسد، چون جدال اصلی رشید مظاهری و سیدحسین حسینی برای فیکس بازی کردن در ترکیب استقلال است نهایتا احتمالا یکی از این دو نفر از استقلال جدا شوند و دیگری در این باشگاه بماند. با این حال، اینکه کدام یک زودتر استقلال را ترک کنند موضوعی کلیدی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها