|

لیست خرید یحیی گل محمدی پوچ شد!

یحیی گل محمدی

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع لژیونر تیم ملی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت اما مصدومیت بد موقع همه قول و قرارها را خراب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع لژیونر تیم ملی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت اما مصدومیت بد موقع همه قول و قرارها را خراب کرد.

به گزارش«شایانیوز»، مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره خط دفاعی تیم ملی یکی از بازیکنانی بود که هر ساله موقع نقل و انتقالات صحبت از پیوستنش به پرسپولیس به میان می‌آمد. مرتضی که از نفت تهران چهره شد و به تیم ملی رسید در سال‌های اخیر ترجیح داد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و به لحاظ مالی قراردادهایی به مراتب بهتر از لیگ ایران ببندد.

مرتضی با توجه به کیفیت بالایی که دارد همواره مورد توجه مربیان مختلف قرار می‌گیرد و طی چند سال اخیر همواره به تیم ملی دعوت شده است.

از زمان حضور برانکو در پرسپولیس پورعلی‌گنجی هر ساله در لیست نقل و انتقالات این تیم قرار می‌گرفت ولی به دلیل داشتن قرارداد یا پیشنهادهای بهتر قید بازگشت به ایران را می‌زد. تقریبا همه دوستان نزدیک مرتضی می‌گویند او به شدت پرسپولیسی است و بالاخره یک روز پیراهن تیم مورد علاقه خود را بر تن خواهد کرد.

مرتضی در نفت تهران شاگرد یحیی گل محمدی بود و ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با سرمربی سرخ پوشان دارد. به طوریکه مرتضی هروقت به ایران می‌آید حتما سری به یحیی می‌زند. بعد از پایان لیگ بیستم و با قطعی شدن جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس، یحیی به شدت به دنبال جذب یک مدافع وسط مطمئن می‌گشت و چه کسی بهتر از پورعلی‌گنجی.

چندی قبل سرمربی پرسپولیس صحبت‌های مقدماتی را با مرتضی پورعلی‌گنجی انجام داد تا مرتضی بعد از پایان لیگ چین به پرسپولیس بیاید. نکته جالب اینکه مرتضی برخلاف دفعات قبل از بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس استقبال کرده بود و به یحیی اعلام کرد بعد از اتمام بازی‌های شنزن در لیگ چین به تهران می‌آید و مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام خواهد داد. اما یک مصدومیت بد موقع همه قول و قرارها را برهم زد.

حدود دو هفته پیش و در جریان بازی شنزن مقابل حریفش در سوپر لیگ چین به شدت مصدوم و رباط صلیبی اش پاره شد. مصدومیتی که نیاز به جراحی و درمان طولانی مدت دارد و مرتضی فعلا نمی‌تواند فوتبال بازی کند. همین موضوع باعث شد تا برنامه‌های یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی تیمش برهم بخورد و سرمربی پرسپولیس سراغ گزینه‌هایی برود که در لیگ خودمان بازی می‌کنند.

پورعلی‌گنجی هم با توجه به شدت مصدومیتش دیدارهای ایتدایی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی و هم فرصت پرسپولیسی شدن را از دست داد تا دچار بدشانسی بزرگی شود. یحیی بعد از این اتفاق در تماس با شاگرد سابقش ضمن دلداری به مرتضی، برایش آرزوی سلامتی کرد. یحیی خطاب به مرتضی گفت: با اراده ای که از تو سراغ دارم مطمئنم خیلی زود مصدومیت را پشت سر می‌گذاری و با قدرت به میادین برمی‌گردی.

به هر حال مصدومیت مرتضی، پروسه بازگشت او به فوتبال ایران را به تاخیر انداخت و پرسپولیس را از داشتن یک مدافع با کیفیت و سطح بالا محروم کرد. حال باید دید بعد از بازگشت پورعلی‌گنجی به میادین داستان پرسپولیسی شدن او دوباره کلید خواهد خورد یا خیر.

بعد از منتفی شدن حضور مرتضی در پرسپولیس، این باشگاه با علیرضا ابراهیمی مدافع فصل قبل گل گهر قرارداد امضا کرد و همچنین در آستانه توافق با علی نعمتی مدافع شهرخودرو هم قرار دارد.

منبع: خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها