|

علیرضا بیرانوند با «صفر دقیقه بازی»!

وضعیت برای علیرضا بیرانوند در باشگاه بواویشتا هم چندان خوب به نظر نمی‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد
1

علیرضا بیرانوند در شرایطی به اردوی تیم ملی ایران اضافه خواهد شد که هنوز حتی یک دقیقه هم نتوانسته برای تیم بواویشتا در پرتغال به میدان برود. او که فصل پیش در آنتورپ نیمکت و اواخر فصل، سکو نشین شده بود تصمیم به جدایی گرفت تا در سال منتهی به جام جهانی در تیمی حضور داشته باشد که بتواند به میدان برود.

به گزارش فرارو، به همین دلیل بود که بیرانوند تیم بواویشتا در لیگ پرتغال را انتخاب کرد تا با توجه به وضعیت این تیم در لیگ پرتغال و البته مسن بودن دروازه بانش، شانس فیکس بازی کردن را به دست بیاورد. با این حال، با احتساب بازی قبل از شروع لیگ پرتغال، الان علیرضا بیرانوند ۵ بازی است روی نیمکت می‌نشیند و هنرنمایی رقیب ۴۰ ساله اش را تماشا می‌کند.

بیرانوند روز گذشته در چهارمین بازی بواویشتا در لیگ پرتغال برابر وزیلا دوباره روی نیمکت نشسته بود تا حالا آمار عجیب «صفر دقیقه» بازی در تیم جدید را داشته باشد. او بهترین دروازه بان ایران است، ولی از زمان سفرش به اروپا هنوز نتوانسته شایستگی هایش را آنطور که باید و شاید به رخ بکشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خاک لر سر همشون

  • ناشناس ارسالی در

    خاک‌بر سر بی حیای این چنین افراد.
    مطلب جالب تر ندارید که پخش کنید؟!

  • ناشناس ارسالی در

    به درک ، آرزویش همین بود که هر غلطی دلش خواست بکنه !!! حالا بره اونقدر از این غلطها بکنه تا عقده هایش خالی بشه ، و به خوشبختی و آزادی مد نظرش برسه !!! البته خوشبختی با آدمهای بدبختر از خودش ، خوشبختی و آزادی در منجلابی که بوی گندش تا اینجا میاد !!!

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام. رسانه محترم
    این خانم که می بینی امروز مدام داره خودزنی می کنه حتما دردهای مزمن و زیادی داره که نتونسته باهاش کنار بیاد.
    وظیفه امروز من و شما بجای پرده دری بیشتر از او، کمک کردن به شرایط بحران زده اش است که پناه برده به ناکجایی چون از آشنا و دوست نا امید شده.
    باید کمکش کرد که بیشتر از این با خشم های فروخورده و زخمهای عمیقش، زندگیشو و همزمان زندگی عزیزانش که به موقع درکش نکرده اند و نیز هنجارهای جامعه ای که هنوز هم به اون تعلق داره رو آتش نزنه.
    همه از این عالم بدر خواهیم رفت. اما در صورت زدن او به دلیل کسب بیننده بیشتر، 2 روز دیگر اگر خدای نکرده کارد به استخوانش رسید و خود را قربانی کرد، آنروز می خواهی اظهار تاسف کنی یا تیتر جدید خواهی زد؟!
    انسانیت از ما انتظار می رود در حالیکه گرگ بودن هم چندان از واقعیت امروز ما دور نیست!

  • ناشناس ارسالی در

    خدا کمکش کنه دوباره مسیر زندگیش رو پیدا کنه خدایا خودت هدایتش کن تنها یار ادمها توی تنهایی و غفلت خودتی و بس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها