|

جدیدترین لیست یحیی در بازار نقل و انتقالات؛ مغانلو در صدر لیست

یحیی گل محمدی

در لیست یحیی گل‌محمدی نام چهار مدافع، یک هافبک و دو مهاجم قرار دارد و شهریار مغانلو نیز در صدر این لیست برای همکاری مجدد قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

با شروع نقل و انتقالات، پرسپولیس در اولین گام موفق شد علیرضا ابراهیمی را به خدمت بگیرد تا جانشین محمدحسین کنعانی‌زادگان که راهی لیگ قطر شده را به این شکل مشخص کند.

به گزارش«شایانیوز»، در این بین گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس لیست هشت نفره‌ای را به باشگاه ارائه داده تا طبق آن و بر اساس نیاز تیم برای جذب بازیکن اقدام شود. ارائه لیست هشت نفره اما به این معنا نخواهد بود که این تیم در پنجره تابستانی جذب این تعداد بازیکن را در دستور کار قرار دهد و همه چیز منوط به تمدیدی‌ها و اولویت‌ها خواهد بود و شاید از این تعداد آنها با جذب سه الی چهار بازیکن به کار خود در نقل و انتقال پایان دهند.

۴ مدافع، یک هافبک و دو مهاجم

در لیست یحیی گل‌محمدی نام چهار مدافع، یک هافبک و دو مهاجم قرار دارد و شهریار مغانلو نیز در صدر این لیست برای همکاری مجدد قرار دارد. از چهار مدافع مدنظر یحیی گل‌محمدی، تنها جذب دو بازیکن در دستور کار قرار خواهد گرفت. در این بین با جذب علیرضا ابراهیمی، آنها انتقال یک مدافع دیگر را دنبال خواهند کرد که اولویت‌شان علی نعمتی از پدیده مشهد خواهد بود. بازیکنی که چندی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را دنبال کرد اما به واسطه باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با پدیده، این انتقال منوط به دریافت رضایت‌نامه از باشگاه پدیده شده است. گفته می‌شود این بازیکن قرار شده در هفته پیش‌رو تکلیف حضور و دریافت رضایت‌نامه‌اش را مشخص کند.

اسدی و دهقانی در لیست

رضا اسدی هافبک سابق سپاهان و تراکتور که در فصل گذشته در لیگ اتریش حضور داشت دیگر بازیکنی است که مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قرار دارد. اسدی بیشتر در پست دفاع مدنظر سرخپوشان قرار دارد و آنها با توجه به اینکه احتمال صدور رضایت‌نامه علی نعمتی کاهش یابد، روی این بازیکن چشم دوخته‌اند و بعید نیست انتقال بعدی این تیم لقب گیرد.

رضا دهقانی هافبک نساجی مازندران دیگر بازیکنی است که مدنظر پرسپولیس است اما اولویت آنها نیست. در خصوص این هافبک همه چیز به سرنوشت تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی بستگی دارد و البته خیلی بعید به نظر می‌رسد.

پاکدل نه؛ بازگشت پرسپولیس به مذاکره با شهباززاده

در خط حمله پرسپولیس تمام توان مذاکراتی خود را معطوف به ادامه همکاری با شهریار مغانلو کرده است. آنها البته با توجه به شرط ۵٠٠ هزار دلاری سانتاکلارا تنها امید خود را به این بازیکن و مذاکرات مستقیم خود با این باشگاه پرتغالی نگه داشته‌اند. مساله‌ای که با توجه به اقدام سپاهان برای این انتقال، آنها برای ادامه ناامیدتر شده‌اند.

پرسپولیس تا لحظه آخر منتظر شهریار مغانلو خواهد ماند و نمی‌خواهد اقدامی صورت دهد که بازنده این انتقال لقب گیرد و مقابل جبهه هواداران قرار گیرند. با این حال مذاکرات موازی با نفرات مدنظر نیز دنبال می‌شود؛ سجاد شهباززاده جدی‌ترین گزینه آنها برای خط حمله است و مذاکرات ابتدایی نیز در این ارتباط صورت گرفته است و البته همانطور که گفته شد این موضوع نیز بستگی به آینده شهریار مغانلو خواهد داشت.

طالب ریکانی جدیدترین گزینه پرسپولیس

کاپیتان صنعت نفت آبادان که در نیم فصل هم موردتوجه دیگر باشگاه‌ها قرار داشت و ترجیح داده بود به کار با این تیم ادامه دهد، اکنون به پایان قرارداد خود رسیده و شرایطی که در این باشگاه دنبال می‌کند او را به جدایی در این مقطع مصر کرده است. پرسپولیس روی طالب ریکانی به عنوان انتقال قطعی چشم ندوخته و شاید در آخرین لحظات شرایط برای آنها به شکلی پیش برود که با این بازیکن نیز مذاکرات خود را به صورت جدی دنبال کنند و خط حمله خثد را کاملا جنوبی کنند.

جمع‌بندی نقل و انتقالات پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا اسدی، رضا دهقانی، طالب ریکانی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی هستند که پرسپولیس در شرایط کنونی کار مذاکره و انتقال در پروسه تابستانی را روی آنها دنبال می‌کند. ابراهیمی کارش با پرسپولیس نهایی شده و باید دید سه بازیکن دیگر که به توافق نهایی با این تیم دست خواهند یافت، کدام خواهد بود.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها