|

فهرست خرید استقلال؛ قاسمی‌نژاد بالاخره شاگرد مجیدی می‌شود؟

بازیکنان استقلال

پس از جلسه سرمربی آبی‌پوشان و اعضای هیات مدیره این باشگاه، گفته شد که مجیدی لیست نفرات مدنظرش برای فصل آینده را به باشگاه ارائه داده‌ است.

لینک کوتاه کپی شد

 استقلال بیستمین دوره از مسابقات لیگ را با قرار گرفتن در رده سوم و نایب قهرمانی در مسابقات جام حذفی به پایان برد. پس از پایان این فصل فوتبالی، سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که این باشگاه بتواند در فرصت مهم نقل و انتقالات پیش روی، مذاکرات مثبتی با بازیکنان مدنظرش داشته باشد و در نهایت فرآیند جذب بازیکنان جدید با توجه به جدال حساس استقلال و الهلال در شهریورماه، خیلی زود نهایی شود تا این تیم بتواند استارت خوبی برای فصل آتی مسابقات لیگ هم داشته باشد.

به گزارش«شایانیوز»، پس از جلسه قبلی سرمربی آبی‌پوشان و اعضای هیات مدیره این باشگاه، گفته شد که مجیدی لیست نفرات مدنظرش برای فصل آینده را به باشگاه ارائه داده‌است؛ فهرستی که گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوصش مطرح شد و در این میان از پنج بازیکن فعلی لیگ به عنوان اصلی‌ترین نفرات مدنظر این مربی یاد می‌شود. این درحالی است که گفته‌ می‌شود استقلالی‌ها احتمالا نیم‌نگاهی به جذب لژیونرهای سابق از جمله اشکان دژاگه باتجربه برای حضور در این تیم برای فصل آتی خواهند داشت؛ اتفاقی که در صورت تحقق می‌تواند شرایط جدیدی را برای استقلال در لیگ بیست و یکم رقم بزند.

کاپیتان ذوب‌آهن در لیست فرهاد 

وحید محمدزاده مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان یکی از بازیکنانی است که زمزمه‌های زیادی در خصوص مذاکراتش با استقلال در مدت اخیر شنیده می‌شود. کاپیتان ذوب‌آهن که چندی قبل با انتشار پستی در اینستاگرامش رسما از ذوب‌آهن جدا شد، ظاهرا یکی از نفرات مدنظر فرهاد مجیدی برای حضور در پست دفاع میانی استقلال در فصل آتی است.

جلالی بالاخره تصمیم می‌گیرد

ابوالفضل جلالی مدافع چپ‌پای تیم سایپا هم با توجه به جدایی قطعی هروویه میلیچ و محمد نادری از استقلال، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید احتمالی استقلال به شمار می‌رود. چندی قبل شایعاتی در خصوص حضور این بازیکن در استقلال مطرح شد که او با تایید این مهم، گفت که تصمیم قطعی‌اش برای انتخاب تیم جدیدش را در پایان فصل بیستم خواهد گرفت.

هافبک جوان فولاد در رادار استقلال

صابر حردانی هافبک جوان و آینده‌دار تیم فولاد خوزستان هم دیگر گزینه مدنظر احتمالی استقلالی‌ها برای حضور در این تیم در فصل آتی مسابقات لیگ برتر است. او که چند روز قبل با قهرمانی تیمش در مسابقات جام حذفی این فصل فوتبالی را به اتمام رساند در رادار باشگاه استقلال قرار گرفته است.

قاسمی‌نژاد بالاخره شاگرد مجیدی می‌شود؟

امین قاسمی نژاد از بازیکن خبرسازی در لیگ بیستم برای آبی‌پوشان بود. فرهاد مجیدی در بازگشت دوباره‌اش به این تیم خواستار حضور این بازیکن در تیمش شد اما پس از چندین جلسه مذاکره باشگاه استقلال با این بازیکن، در نهایت به دلیل مشکلات عدیده مالی و مدیریتی باشگاه استقلال این مهم تحقق پیدا نکرد. با اتمام مسابقات لیگ حالا او بار دیگر در لیست خریدهای احتمالی استقلال قرار گرفته و باید دید در نهایت این انتقال نهایی می‌شود یا خیر. قاسمی‌نژاد همچنین پیشنهاد جدی از گل‌گهر سیرجان دریافت کرده است.

کار سخت استقلال برای جذب اسماعیلی‌فر

دانیال اسماعیلی‌فر مهاجم تیم سپاهان هم یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در جمع شاگردان فرهاد مجیدی است اما شرایط او متفاوت از دیگر گزینه‌های مدنظر سرمربی استقلال است. این بازیکن همچنان تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و با توجه به رقم سنگینی که سپاهانی‌ها برای خرید این بازیکن پرداخت کرده بودند، استقلال کار سختی برای پرداخت رقم رضایتنامه این بازیکن خواهد داشت. 

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها