|

چرا مجیدی دیگر قاسمی نژاد را نمی خواهد؟

فرهاد مجیدی

قاسمی‌نژاد در فهرست جدید مجیدی برای پیوستن به استقلال قرار نگرفته احتمالا این موضوع به این دلیل است که او پا به سن گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

با به‌ پایان رسیدن فصل فوتبال باشگاه‌های ایران حالا رقابت تیم‌ها برای جذب ستاره‌های باشگاه‌های مختلف آغاز شده و به‌ نظر می‌رسد رقابت تیم‌ها برای تقویت و بهبود کیفی ارکان فنی خود در این ‌بین دست‌کمی از رقابت در مستطیل سبز ندارد تا جایی‌که هر سال این دست خبرهای نقل‌ و انتقالاتی هیجان و جذابیت بیشتری را برای هواداران فوتبال ایران به‌همراه داشته و آنها مدام در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های محبوب خود به جست‌وجو پرداخته و پرس‌وجو می‌کنند.

به گزارش«شایانیوز»، بر همین اساس باشگاه استقلال با به‌ پایان رسیدن رقابت‌های جام حذفی به گفته فرهاد مجیدی از فردای روز فینال کار خود را در بازار نقل‌ و انتقالات آغاز کرد، هر چند در این ‌بین گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌های رسانه‌ای بیشتر از هر چیز دیگری نمود پیدا کرده است. در شماره روز گذشته به‌ تفصیل درباره لیست ورود و خروج استقلال و آنهایی که مجیدی برای تقویت تیم مدنظر دارد، گزارشی را به رشته تحریر درآورده و به آخرین تحولات اشاره کرده‌ایم.

با این‌حال نکته عجیب و قابل‌تامل درباره لیست خرید فرهاد مجیدی به امین قاسمی‌نژاد مربوط می‌شود که این بازیکن در این لیست در حالی نامش قرار نگرفته است که بسیاری از تیم‌ها از جمله همین استقلال در نیم‌فصل رقابت‌های فصل گذشته تلاش زیادی برای جذب این بازیکن داشته‌اند اما در نهایت از آنجا که قاسمی‌نژاد با پدیده مشهد قرارداد داشت این انتقال، نه‌تنها به استقلال، بلکه به هیچ تیم دیگری عملیاتی نشد تا احتمالا به فصل جاری موکول شود.

با این‌حال طبق اخبار رسیده مهاجم شمالی پدیده مشهد که توانایی بازی در پست پشت مهاجم یا همان وینگر را هم دارد و در حال‌حاضر برای استراحت به شهر زادگاه خود در شمال بازگشته و فقط یک گام تا پیوستن به تیم امیر قلعه‌نویی یعنی گل‌گهر سیرجان فاصله داشته و فقط امضای قرارداد باقی‌مانده است. اینکه چرا قاسمی‌نژاد در فهرست جدید مجیدی برای پیوستن به استقلال قرار نگرفته به این موضوع برمی‌گردد که سرمربی آبی‌پوشان با این عقیده که قاسمی‌نژاد پا به سن گذاشته، او را از فهرست خارج کرده و نام برخی بازیکنان جوان‌تر برای پیوستن به استقلال را مدنظر قرار داده است.

منبع: فرهیختگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها