|

احمد نوراللهی از پرسپولیس جدا می شود؟

احمد نوراللهی

دو روز پیش خبر توافق احمد نوراللهی با پرسپولیس منتشر شد، ولی حالا خبر می‌رسد او قرار است به لیگ امارات برود و برای الاهلی بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

داستان ماندن یا نماندن احمد نوراللهی در پرسپولیس تبدیل به قصه‌ای خسته‌ای کننده شده است؛ باشگاه پرسپولیس از طریق رسانه‌های نزدیک خبر می‌دهد نوراللهی توافق کرده و قرار است فصل آتی هم پیراهن پرسپولیس را به تن کند، ولی نزدیکان احمد این خبر را تکذیب می‌کنند و می‌گویند توافقی حاصل نشده است.

به گزارش«شایانیوز»، اگرچه دو روز پیش خبر توافق احمد نوراللهی با باشگاه پرسپولیس منتشر شده، ولی حالا خبر می‌رسد او قرار است به لیگ امارات برود و برای باشگاه الاهلی این کشور بازی کند. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که پیشنهاد تیم اماراتی حسابی وسوسه انگیز است و کاپیتان سوم پرسپولیس را به صرافت انداخته تا به آن پاسخ مثبت دهد.

البته که هنوز هم عده‌ای می‌گویند حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات ممنوع است و نمی‌شود به خبر حضور نوراللهی در الاهلی اطمینان کرد؛ استدلال این عده این است که، چون اسم لیگ امارات از واژه جعلی «خلیج عربی» استفاده می‌کند حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ ممنوع شده است.

این ادعا درست است، ولی، مربوط به سال‌های قبل است؛ در واقع از زمانی که اسم این لیگ تغییر کرد بازیکنان ایرانی به امارات نرفتند، ولی حالا به نظر می‌رسد احمد نوراللهی به خاطر یک «اسم» می‌تواند در این لیگ بازی کند! لیگ امارات به دلیل قرارداد اسپانسری که بسته است اسمش را به لیگ «ادنوک» تغییر داده و حالا حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ بلامانع شده است. به غیر از این موضوع پیام دوپهلوی مهدی ترابی برای احمد نوراللهی هم به شایعه جدایی این بازیکن از پرسپولیس دامن زده است؛ او با انتشار عکسی از خودش در کنار نوراللهی نوشته است که هرچه خیر است پیش آید!

992547_828

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها