|

الغرافه؛ مقصد بعدی مهدی قایدی

مهدی قایدی و استراماچونی

مهدی قایدی که تصمیم گرفته فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد مورد توجه باشگاه الغرافه‌ قرار گرفته که سرمربی اش آندره آ استراماچونی، است.

لینک کوتاه کپی شد

آنطور که از شواهد امر پیداست مهدی قایدی از استقلال جدا شده است؛ این بازیکن که چند وقتی می‌شود تصمیم گرفته فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد مورد توجه چند باشگاه قطری از جمله الغرافه‌ای قرار گرفته که سرمربی اش آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال است.

به گزارش«شایانیوز»، البته از آنجا که قایدی هنوز با استقلال قرارداد دارد به نظر می‌رسد دو باشگاه برای جلب رضایت یکدیگر باید تلاش کنند. چند روز اخیر شایعه درخواست رقم عجیب و غریب ۳ میلیون یورویی برای صدور رضایتنامه مهدی قایدی منتشر شد که حتی عنوان شد مورد قبول باشگاه الغرافه هم قرار گرفته است.

با این حال، اما صحبت‌های شب گذشته فرهاد مجیدی تا حدودی این موضوع را زیر سوال برد؛ فرهاد که پیش‌تر گفته بود با جدایی قایدی از استقلال مشکلی ندارد از مسئولان باشگاه خواست مانع از جدایی این بازیکن شوند. «برای جذب بازیکنان خارجی باکیفیت در سطح قایدی باید مبلغ بالایی پرداخت کنیم و کار بسیار سختی برای جذب یک ستاره در حد قایدی داریم. به همین دلیل دیروز به آقای ملکیان و آقای مددی پیغام دادم که موافق جدایی قایدی نیستم. شاید بتوان قرارداد بهتری برای مهدی تنظیم کرد و او را حفظ کرد. البته وظیفه خودم می‌دانم که منافع بازیکن و آینده او را هم در نظر بگیرم، اما امیدوارم در نهایت باشگاه بتواند قایدی را حفظ کند.»

با وجود صحبت‌های فرهاد مجیدی، اما به نظر می‌رسد کار‌های مهدی قایدی برای پیوستن به الغرافه تمام شده و او به دوحه سفر کرده تا قراردادش را امضا کند. این موضوعی است که نشریه «الرایه» قطر در چاپ امروزش به آن اشاره کرده و نوشته است: مهدی قایدی مهاجم ایرانی استقلال تهران به دوحه رسید تا کار‌های امضای قراردادش با الغرافه را به عنوان سهمیه بازیکن آسیایی این تیم در فصل جدید انجام دهد.

این بازیکن به توصیه استراماچومی سرمربی ایتالیایی الغرافه که قبلا سابقه مربیگری در استقلال تهران را داشته، جذب خواهد شد. قایدی بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۲۰ با آراء کاربران کنفدراسیون فوتبال آسیا لقب گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها