|

گل محمدی به دنبال خرید لژیونر ناموفق ایرانی

هرچند رضا اسدی هرگونه مذاکره‌ای را تکذیب کرد، اما این هافبک لژیونر سر لیست یحیی گل محمدی برای لیگ بیست و یکم است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها زودتر از بقیه تیم‌ها وارد بازار نقل و انتقالات شده اند و می‌خواهند هر طور شده قبل از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل استقلال تاجیکستان بازیکنان مدنظرشان را بخرند. خرید علیرضا ابراهیمی مدافع فصل پیش گل گهر سیرجان در همین راستا صورت گرفته است.

به گزارش«شایانیوز»، اگرچه پرسپولیس با دو مدافع و یک مهاجم دیگر مشغول صحبت کردن است، ولی از خط میانی هم غافل نشده است و با رضا اسدی وارد مذاکره شده است. بازیکن سابق سایپا و سپاهان که راهی اتریش شده و برای سنت پولتن بازی می‌کند هافبک دفاعی است و می‌تواند جانشین احمد نوراللهی و یا کمال کامیابی نیا شود که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده و هنوز آن را تمدید نکرده اند. همچنین او توانایی بازی در مرکز خط دفاعی را هم دارد و این دو پُسته بودن یک مزیت برای رضا اسدی محسوب می‌شود.

رضا اسدی به تازگی گفته است: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باشگاه پرسپولیس از مدیر برنامه هایم شرایط من را جویا شده است و غیر از این چیز دیگری نبوده است. من اگر بخواهم با تیمی مذاکره کنم به ایران می‌آیم و حضوری مذاکره خواهم کرد، ولی در مورد رقم‌هایی که مطرح می‌شود باید بگویم وقتی مذاکره‌ای نداشته ام چطور پیشنهاد مالی داده ام؟ فعلا در حال گرفتن رضایت از باشگاه سن پو لتن هستم.

وی تاکید کرده است: اگر مذاکره‌ای صورت گرفت مدیر برنامه هایم صحبت می‌کند. اکنون نه مذاکره‌ای و نه نشستی انجام شده و این اخبار اشتباه نه به نفع من است و نه به نفع باشگاه پرسپولیس و فقط ناراحتی بوجود می‌آورد. امیدوارم برای همه هر چه خوب باشد اتفاق بیفتد. این صحبت‌های رضا اسدی بیشتر سیاست ورزی بوده تا مذاکرات با سایر باشگاه‌ها انجام شود. کدام باشگاه ها؟

شنیدیم ۳ باشگاه لیگ برتری باب مذاکره با رضا اسدی را باز کرده و با درخواست ۱۰ میلیارد تومانی این بازیکن موافقت کرده اند. این درحالیست که باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت چنین مبلغی به اسدی نیست و اگر می‌توانست این پول‌ها را بپردازد به احمد نوراللهی می‌پرداخت؛ بنابراین کار باشگاه پرسپولیس برای خرید این لژیونر ناموفق ایرانی در اتریش سخت‌تر شده است. بازیکنی که یحیی گل محمدی البته خیلی قبولش دارد.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها