|

مشکل نوراللهی با گل محمدی باعث جدایی او از تیم

نورالهی

باشگاه پرسپولیس این روزها دغدغه حفظ بازیکنان آزاد خود را دارد که یکی از مهمترین آنها احمد نوراللهی است.

لینک کوتاه کپی شد

 باشگاه پرسپولیس این روزها دغدغه حفظ بازیکنان آزاد خود را دارد که یکی از مهمترین آنها احمد نوراللهی است. بازیکنی که در اوج جوانی سرخپوش شد و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری در این تیم سپری کرد تا حدی که فصل پیش به اعتقاد خیلی از کارشناسان بهترین بازیکن لیگ برتر بود. نوراللهی در تیم ملی هم توانسته جایگاهی ثابت برای خود دست و پا کند و از نظر اخلاقی او بازیکنی بسیار کم حاشیه به حساب می‌آید.

 به گزارش «شایانیوز»، شماره 8 پرسپولیس اگرچه در سال‌های اخیر مخصوصا فصل پیش از بهترین‌های تیمش بوده اما این دلیل نمی‌شود که او از نظر دستمزد هم جز نفراتی باشد که بیشترین دریافتی را داشته است. در همین راستا او برای فصل آینده درخواست مالی سنگینی را به مدیریت باشگاه پرسپولیس ارائه داده چرا که اعتقاد دارد خیلی بیشتر از این مبلغ را می‌تواند از تیم‌های قطری دریافت کند. مشابه اتفاقی که پیش از این برای علی علیپور، مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده و... در پرسپولیس رخ داد و در نهایت منجر به جدایی آنها از جمع سرخپوشان شد.

اختلاف با گل‌محمدی

شاید برای اولین باری باشد که احمد نوراللهی با سرمربی تیمش به مشکل برمی‌خورد. البته این مورد در خصوص یحیی گل‌محمدی صدق نمی‌کند و او پیش از این با بازیکنان شاخص زیادی در تیمش‌هایش به اختلاف خورد که مهدی مهدوی‌کیا اوج آن بود. ماجرا بر می‌گردد به حضور پرسپولیس در هند برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا. در آن مقطع یحیی در مورد پست بازی نوراللهی با این بازیکن به اختلاف می‌خورد تا حدی که بین آنها بگو مگو تندی اتفاق می‌افتد. مسئله‌ای که منجر به نیمکت‌نشینی کاپیتان دوم سرخپوشان شد. در واقع دخالت به موقع کریم باقری بود که اجازه نداد نوراللهی اردوی تیمش در هند را ترک کند و او شبانه طی جلسه‌ای اختلاف بین نوراللهی و گل‌محمدی را حل کرد. بعد از آن احمد به ترکیب اصلی سرخپوشان برگشت در به تناوب در بازی‌های بعد در پست دلخواه خود بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس موافق جدایی ستاره تیمش است؟

یحیی گل‌محمدی پیش از این نشان داده مربی است که دوست ندارد به بازیکنی که به مشکل می‌خورد ادامه همکاری دهد. در واقع او از آن دسته مربیانی است که با پنبه سر می‌برد. با توجه به این مسئله او چندان نگران جدایی نوراللهی از تیمش نیست و نام چند بازیکن را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا او را جایگزین شماره 8 تیمش کنند. رضا اسدی یکی از این بازیکنان است که با جدایی از تیم اتریشی در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب می‌آید. در این میان فرهاد مجیدی هم به شدت به دنبال اسدی است و می‌خواهد او را در تیمش داشته باشد. ضمن اینکه مسعود ریگی هم یکی دیگر از شاگردان قدیمی یحیی است که مورد توجه وی قرار گرفته و ممکن است او جانشین احتمالی نوراللهی باشد.

تلاش سمیعی برای حفظ نوراللهی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکی از مخالفان جدی جدایی احمد نوراللهی از تیمش است. چرا که او به مانند خیلی دیگر از کارشناسان اعتقاد دارد اسکلت اصلی پرسپولیس باید حفظ شود و نوراللهی یکی از ستون‌های اصلی تیمش به حساب می‌آید. به خاطر همین است نهایت تلاش خود را برای حفظ شماره 8 تیمش انجام داده است تا حداقل اگر او جدا شد همه چیز بر سر مدیریت باشگاه پرسپولیس خراب نشود. او خوب می‌داند پیش از این هم جدایی برخی بازیکنان شاخص پرسپولیس بی‌جهت به مدیریت باشگاه ربط داده شد در حالی که سرمربی تیم هم سیاست خاص خودش را در فصل نقل و انتقالات در پیش گرفته و می‌گیرد.

منبع: آنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها