|

احتمال فسخ یک طرفه گران ترین ستاره استقلال

رشید مظاهری

گفته شده مظاهری پیشنهاداتی از تیم های متمول دارد لذا بدش نمی‌آید با توجه به اینکه مشکلاتی در استقلال دارد، فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کن…

لینک کوتاه کپی شد

شایعات زیادی در روزهای پایانی لیگ و روزهای اخیر درباره رشید مظاهری شنیده شده است. این گلر باتجربه که در ابتدای فصل گذشته با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست، حالا یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و فرهاد مجیدی اصرار به ماندگاری او دارد.

به گزارش«شایانیوز»، گفته می‌شود این دروازه‌بان پیشنهادهایی از تیم های متمول فوتبال و البته یک تیم مدعی دارد و به همین خاطر خودش هم بدش نمی‌آید با توجه به اینکه درصدی از قراردادش را دریافت نکرده و البته مشکلاتی که در استقلال دارد، فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

این در شرایطی است که مظاهری در لیگ بیستم قراردادی بسیار بالا با استقلال امضا کرد و شاید اگر بگوییم که گران ترین بازیکن فصل استقلال بود، بیراه نگفته باشیم. با این حال او از نیم فصل یکی از شاکیان اصلی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات بود، در حالی که به گفته مسئولان استقلال مظاهری نسبت به خیلی از بازیکنان دریافتی بیشتری داشته و درصد زیادی را پول گرفته است.

با توجه به اعتقاد فرهاد مجیدی به مظاهری و اصرار سرمربی استقلال برای ماندن او در این تیم بعید است مدیران باشگاه به راحتی رضایتنامه او را برای تیم دیگری صادر کنند.  در چنین فضایی تنها راه جدایی مظاهری از استقلال فسخ یک طرفه است؛ موضوعی که مظاهری را مجبور می‌کند به درصدهای دریافتی اش از باشگاه اکتفا کند. او خودش اعتقاد دارد مبلغ دریافتی اش از استقلال به اندازه ای نیست که بتوانند نگهش دارند اما مسئولان استقلال نظر دیگری دارند.

اختلاف مالی رشید و استقلال ظاهرا هدیه ای است که اول فصل یکی از نزدیکان احمد سعادتمند به او اهدا کرد و مدیران استقلال حالا آن مبلغ را به درصد دریافتی اش اضافه کردند اما خود این بازیکن چنین مساله ای را قبول ندارد. حالا در صورتی که رشید بخواهد از استقلال جدا شود، باید یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند که این موضوع قطعا با اعتراض باشگاه استقلال مواجه خواهد شد و احتمالا در این صورت باید منتظر شکایت آبی ها از او باشیم.

نکته مهم اینکه مظاهری سال گذشته نیز با همین شیوه از تراکتور راهی استقلال شد؛ او در حالی که مدیران تراکتور ادعا داشتند یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده اما یکطرفه فسخ کرد و با استقلال قرارداد بست. موضوعی که با شکایت تراکتوری ها مواجه شد اما در نهایت کمیته تعیین وضعیت حکم خود را به سود مظاهری صادر کرد و حضور او در استقلال را بلامانع دانست.

حالا رشید اگر بخواهد از استقلال جدا شود دوباره باید مسیر سال گذشته را تکرار کند و احتمالا در این صورت شاهد رفتن دوباره پرونده به کمیته تعیین وضعیت خواهیم بود؛ موضوعی که یک جنگ تمام عیار میان این گلر و استقلال را ایجاد خواهد کرد. حال رشید دو راه پیش رو دارد؛ اینکه قصد جدایی کند و با فسخ یک طرفه قرارداد شکایت استقلال را به جان بخرد و راه دوم اینکه او به قراردادش پایبند بماند و در لیگ بیست و یکم نیز پیراهن آبی ها را برتن کند. موضوعی که برای رسیدن به جوابش باید روزهای آینده را منتظر بمانیم.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها