|

خوشحالی خبرنگار عربستان از خالی شدن تیم استقلال

استقلال

خبرنگار عربستانی روزنامه الریاض می گوید که شرایط مالی استقلال مانع از تقویت این تیم در فصل نقل و انتقالات می شود.

لینک کوتاه کپی شد

 دقیقا یک ماه دیگر استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. نماینده عربستان با هزینه های سرسام آور، چندین بازیکن مهم را به خدمت گرفته است. آنها متئوس پریرا وینگر وست برومویچ را با ۱۷ میلیون یورو جذب کردند و رکورد گرانترین نقل و انتقال فوتبال عربستان را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش «شایانیوز»، علاوه بر این، موسی مارگا و حمد الیامی به عضویت الهلال در آمده اند و این تیم که پیش از این ۶ بازیکن خارجی دیگر نیز داشت، حالا با تمام قوا آماده مصاف با استقلال است. در سوی دیگر، اخبار خوبی از نقل و انتقالات آبی ها به گوش نمی رسد و پس از جدایی محمد نادری، دیاباته و میلیچ، چند بازیکن دیگر نیز در آستانه جدایی قرار دارند.

ماجد الشیبانی خبرنگار روزنامه الریاض عربستان در توئیتر خود به بررسی نقل و انتقالات استقلال پرداخته است. او نوشته: از لیست استقلال که به این تیم جهت صعود به مرحله یک هشتم نهایی کمک کردند، تاکنون شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، محمد نادری، ارسلان مطهری جدا شده اند و عارف غلامی نیز دچار پارگی رباط صلیبی شده است. این خبرنگار در ادامه نوشت: و از همه مهمتر، مهدی قایدی ستاره این تیم اکنون در دوحه به سر می برد تا با باشگاه الغرافه قطر قرارداد امضا کند.

او در ادامه با اشاره به مشکلات بزرگ آبی پوشان نوشت: استقلال از مشکلات مالی رنج می برد که این مسئله باعث خروج بسیاری از ستون های تیم شده است. بازیکنان از حضور در تمرین خودداری کرده اند و فرهاد مجیدی سرمربی آنها چندین بار مجبور شد تا از حساب شخصی خود به بازیکنان پاداش پرداخت کند.

الشیبانی در پایان با ابراز خوشحالی از اینکه مشکلات مالی آبی پوشان غیرقابل حل شدن است، نوشت: به گفته روزنامه های ایرانی، فرهاد از مدیریت باشگاه می خواهد تا قراردادهای جدیدی برای جبران جای خالی بازیکنان جدا شده منعقد کند، اما من فکر می کنم شرایط مالی آنها مانع از حمایت مدیریت از تیم می شود.

این خبرنگار در توئیت دیگری به اخبار مربوط به جدایی مهدی قایدی و پیوستن او به الغرافه پرداخت و در توئیتی کنایه آمیز ضمن تشکر از استراماچونی بابت جدایی قایدی و بردن این بازیکن به الغرافه، او را مایه افتخار ایتالیا نامید. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ ۲۲ شهریور در استادیوم زعبیل دبی پایتخت امارات برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها