|

این بازیکنان در لیست خرید مجیدی نیستند

فرهاد مجیدی

مجیدی در مصاحبه‌ای گفت که نفراتی مثل شهباززاده، امید سینگ، محمدزاده، فلاح‌زاده، محمدی‌مهر و میثم تیموری در فهرست مورد نظر او قرار ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی برای تقویت استقلال لیست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه داده است. جالب اینجاست که سرمربی استقلال دو سه روز پیش در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد که نفراتی مثل سجاد شهباززاده، امید سینگ، وحید محمدزاده، حامد فلاح‌زاده، فرشاد محمدی‌مهر و میثم تیموری در فهرست مورد نظر او قرار ندارند. آخرین اخبار اما حاکی از آن است که آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رضا دهقانی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا حسینی، محمد محبی و طالب ریکانی در لیست مجیدی هستند.

به گزارش«شایانیوز»، به‌ گفته این مربی احتمالا یک یا ۲ بازیکن خارجی هم به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهند شد. مجیدی بعد از شکست در فینال جام حذفی و پایان فصل، چند روزی را در امارات سپری کرد و گفته می‌شود در این سفر توافق‌هایی با باشگاه الوصل داشته تا اردوی یک‌هفته‌ای استقلال را در کمپ این باشگاه برپا کند. این در حالی است که هنوز نفرات فصل آینده استقلال و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای بازی ۲۲ شهریور مقابل الهلال مشخص نشده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها