|

رقم پیشنهادی الاهلی امارات به احمد نوراللهی چقدر است؟

 احمد نوراللهی

رقم پیشنهادی به احمد نوراللهی به طرز چشمگیری افزایش یافته؛ خبر رسیده که تیم اماراتی ۱.۵ تا ۱.۸ میلیون دلار حاضر است به نوراللهی بپردازد!

لینک کوتاه کپی شد

داستان ماندن یا نماندن احمد نوراللهی در پرسپولیس تبدیل به ماجرای نگران کننده‌ای برای هواداران پرسپولیس شده است. او که با پیشنهادات مالی خوبی از کشور‌های حوزه حلیج فارس روبرو شده به مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر داده که در صورت بالا رفتن دستمزدش حاضر است در این باشگاه بماند در غیر این صورت نباید برای فصل آینده به حضورش در پرسپولیس امیدوار بمانند.

به گزارش«شایانیوز»، با این حال در این مسیر چند اتفاق عجیب و غریب رخ داده است؛ اول اینکه احمد نوراللهی از قطر پیشنهاد داشت. آن زمان عنوان شد پیشنهاد نوراللهی یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار است. نوراللهی هم چنین رقمی را تایید کرد، ولی گفت حاضر است به خاطر هواداران در پرسپولیس بماند به شرط آنکه مسئولان باشگاه هوایش را داشته باشند.

اگرچه درباره رقم پیشنهادی نوراللهی به مسئولان باشگاه پرسپولیس حرف و حدیث زیاد است، ولی بسیاری منابع از این گفته اند که نوراللهی درخواست ۱۵ میلیارد تومانی برای یک فصل داشته است که با مخالفت مسئولان باشگاه روبرو شده و از احمد خواسته اند این رقم را پایین‌تر بیاورد.

در همین گیرودار باشگاه پرسپولیس توسط رسانه‌های نزدیکش خبر توافق احمد نوراللهی را رسانه‌ای کرد و از این گفت که دو طرف با رقم جدیدتری به توافق رسیده اند. طولی نکشید که خبر رسید توافق نوراللهی با پرسپولیس صحت ندارد و باشگاه با خواسته او موافقت نکرده است. همزمان با انتشار این تکذبیه، اما خبر جدیدتری رسید که حاکی از مشتری تازه احمد نوراللهی بود: الاهلی امارات.

اگرچه ورود بازیکنان ایرانی به لیگ امارات به دلیل اسم این لیگ ممنوع است، ولی از این فصل اسم لیگ امارات تغییر کرده و آن‌ها با توجه به همین مورد سراغ گزینه‌های ایرانی آمده و کاپیتان سوم پرسپولیس را زیر نظر گرفته اند. با این حال در این بین اتفاق مهمتری افتاده و رقم پیشنهادی به احمد نوراللهی به طرز چشمگیری افزایش یافته است؛ اگر پیش از این صحبت از پیشنهاد ۱.۱ میلیون دلاری برای نوراللهی بود حالا خبر رسیده که این تیم اماراتی ۱.۵ تا ۱.۸ میلیون دلار حاضر است به نوراللهی بپردازد!

انتشار این خبر در ایران با واکنش‌هایی مواجه شده است؛ عده‌ای آن را حقیقی توصیف کرده و از این گفته اند که او باید به فکر تامین زندگی اش باشد و طبیعی است که به فکر جدایی از پرسپولیس باشد. عده‌ای دیگر، اما از آن به عنوان بازارگرمی یاد کرده و می‌گویند حربه‌ای است برای فشار بیشتر به باشگاه پرسپولیس برای پذیرش خواسته‌های نوراللهی. با این حال هرکدام ازاین دو مورد که باشد زیاد در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند، چون علاوه بر آنکه پیشنهاد اماراتی نوراللهی صحت دارد او این روز‌ها در دبی به سر می‌برد و شایعه شده مشغول مذاکره با تیم جدیدش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها