|

حامد لک از پرسپولیس جدا می شود؟

حامد لک

برخی از نزدیکان حامد لک مدعی شده اند که او حداقل مثل قبل علاقه‌مند به حضور در پرسپولیس نیست و به جدایی فکر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

همین چند هفته پیش بود که حامد لک با انتشار یک پست در اینستاگرام خبرساز شد. دروازه‌بان شماره ۸۱ قرمز‌ها که در سال‌های اخیر علاقه‌اش به پرسپولیس را عیان کرده بود در این پست مشکوک نوشت: «بزرگ‌ترین اشتباه در زندگی اینه که بدون حق‌الزحمه کاری رو برای دیگران انجام بدی. چون کمی بعد همه فکر میکنن تو یه چهارپا بودی.»

به گزارش«شایانیوز»، خیلی‌ها این نوشته را واکنشی به قرارداد پایین لک و دریافت نکردن مطالباتش از پرسپولیس ربط داده و مدعی شدند که او قصد جدایی دارد. بعد از ماجرایش با توپ‌جمع‌کن تبریزی هم شایعاتی منتشر شد که گل‌محمدی از رفتار دروازه‌بانش عصبانی است و ممکن است فصل بعد دنبال گلر دیگری باشد که وارد حاشیه نشود. بعد از آخرین بازی فصل و غیبت کریم باقری در جشن قهرمانی هم بار دیگر پای لک به حواشی قرمز‌ها باز و عنوان شد که با مربی محبوب پرسپولیس چالشی داشته و او را به‌قدری عصبی کرد که حاضر به شرکت در جشن قهرمانی نشد.

برخی نزدیکان دروازه‌بان پرسپولیس مدعی شده‌اند که او حداقل مثل قبل علاقه‌مند به حضور در این تیم نیست، با این‌ حال مدیران باشگاه می‌گویند که لک قرارداد دارد و به‌ سادگی نمی‌تواند جدا شود، هر چند شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی محض احتیاط نام یک دروازه‌بان را هم در لیست خریدش قرار داده است!

منبع: فرهیختگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی