|

خطر بالاسر سرخابی‌ها؛ مسافران دوحه و دبی

مهدی قایدی و احمد نوراللهی

دو بازیکن ملی‌پوش استقلال و پرسپولیس مهدی قایدی و احمد نوراللهی لژیونر خواهند شد؛ آن‌ها پیشنهادات خوبی از قطر و امارات دارند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی ستاره استقلال یکی از بازیکنانی است که با توجه به عملکرد درخشانش در فوتبال ایران شانس زیادی دارد لژیونر شود. قایدی که تنها ملی‌پوش استقلال هم است، با آمدن آندره‌آ استراماچونی در لیگ نوزدهم به عنوان یک ستاره در فوتبال ایران خودش را معرفی کرد و در لیگ بیستم هم عملکرد او برای استقلالی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خوب بود. درخشش قایدی که با باشگاه استقلال قرارداد دارد، سبب شد تا او مورد توجه چند باشگاه آسیایی و اروپایی قرار بگیرد. 

به گزارش«شایانیوز»، آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق باشگاه استقلال در این فصل هدایت الغرافه قطر را بر عهده گرفته است و شنیده می‌شود این مربی نام قایدی را برای جذب به مسئولان این باشگاه قطری داده است. روزنامه الرایه قطر در همین ارتباط نوشته است: «مهدی قایدی برای پیوستن به تیم الغرافه به عنوان سهمیه آسیایی وارد دوحه شد. این بازیکن ایرانی براساس توصیه آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی الغرافه به عنوان نخستین انتقال جدید جذب خواهد شد. مهدی قایدی بهترین بازیکن جوان آسیا در سال 2020 در نظرسنجی صورت گرفته عمومی و میان کارشناسان فوتبال است».

فرهاد مجیدی سرمربی فعلی استقلال که خودش هم سابقه بازی برای الغرافه را در کارنامه دارد، با وجود اینکه قایدی ستاره تیمش است اعلام کرد بود که این بازیکنان برای لژیونر شدن مشکلی ندارد و اجازه خروج او را می‌دهد. از انتقال قایدی به الغرافه، پول خوبی به استقلالی‌ها که با او قرارداد دارند، خواهد رسید.

روزنامه_الرایه (1)

احمد نوراللهی دیگر ملی‌پوش فوتبال ایران که در پرسپولیس بازی می‌کند هم احتمالا لژیونر خواهد شد. نوراللهی که قراردادش با سرخپوشان به پایان رسیده، هنوز با این تیم تمدید نکرده است و شنیده می‌شود راهی لیگ امارات خواهد شد. باشگاه شباب‌الاهلی هافبک ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها را می‌خواهد و با توجه به تغییر نام لیگ امارات به ادنوک، احتمالا نوراللهی منعی برای بازی در این تیم نداشته باشد.  

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها