|

مغانلو - سپاهان، تقریبا تمام است

شهریار مغانلو

به نظر سپاهان به توافق نهایی با سانتاکلارا دست یافته پیشنهاد آن‌ها معاوضه محمد محبی و پرداخت مبلغی دیگر برای جوش‌ خوردن این معامله بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد شهریار مغانلو را باید بازیکن فصل آینده سپاهان دانست و این باشگاه موفق شد مراحل معاوضه وی با محبی را نهایی کند. شهریار مغانلو که بعد از نیم‌فصل حضور در سانتاکلارا پرتغال بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، با نمایش قابل‌ قبول در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اکنون این تیم را وارد چالش سختی کرده است. مهاجم شماره‌ ٧٠ سرخ‌ها که با قراردادی قرضی و به مبلغ ۵٠‌ هزار دلار به پرسپولیس پیوسته بود و توانست طی مدت نیم‌فصل ٨ گل (۴ گل در لیگ برتر و ۴ گل در آسیا) برای آن‌ها به ثمر برساند، برای قطعی‌ کردن ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس با چالش ۵٠٠‌ هزار‌دلاری دریافت رضایت‌نامه از‌سوی سانتاکلارا مواجه شد.

به گزارش«شایانیوز»، پرسپولیسی‌ها طی این مدت مسیر‌های مختلفی برای مذاکره با تیم پرتغالی را دنبال کردند. از‌ جمله پیشنهاد‌های پرسپولیس به سانتاکلارا، معاوضه بازیکن با این تیم، دریافت قسطی مبلغ درخواستی و البته دریافت مبلغ مدنظر از پاداش آسیایی‌٢٠٢١ این باشگاه بود که همگی آن‌ها از سوی باشگاه پرتغالی رد شد و آن‌ها ترجیح دادند پیشنهاد نقد کنونی خود را دنبال کنند.

در‌ این‌ زمینه، اما باشگاه سپاهان به توافق نهایی با سانتاکلارا دست یافته است؛ پیشنهاد آن‌ها معاوضه محمد محبی و پرداخت مبلغی دیگر برای جوش‌ خوردن این معامله بوده است؛ اتفاقی که با نظر مثبت باشگاه پرتغالی اکنون مراحل پایانی این انتقال را دنبال می‌کند. همه این‌ها در‌ حالی است که خود مغانلو علاقه زیادی به ماندن در پرسپولیس داشت، اما در این ماجرا او چندان نقشی ندارد و با خواسته باشگاه پرتغالی باید به سپاهان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها