|

مربی پرسپولیس جایگزین نکونام می‌شود؟

حمید مطهری

با توجه به تغییرات جدید در مدیریت باشگاه فولاد خوزستان، احتمال تمدید قرارداد نکونام و فولاد بعید به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پستی رسماً از این باشگاه خداحافظی کرد. از حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پیکان و پرسپولیس به عنوان گزینه اصلی جایگزینی نام برده می‌شود.

به گزارش«شایانیوز»، از آنجا که قرارداد نکونام به پایان رسیده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است به احتمال زیاد خروج سرمربی فولاد را باید حتمی دانست. شرط نکونام برای ادامه همکاری با فولاد بسته شدن تیم برای قهرمانی در لیگ برتر است. در شرایط فعلی طبیعتاً قهرمان جام حذفی نمی‌تواند بازیکن جدیدی خرید کند و در فصل بعد با مشکلات جدی روبه‌رو خواهد بود.

با این تفاسیر شانس حمید مطهری برای هدایت تیم فولاد خوزستان افزایش یافته است. مطهری بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اعلام کرده بود آماده تجربه چالش سرمربیگری در لیگ برتر است. مطهری پیش از این در تیم‌های پیکان، پدیده و پرسپولیس به عنوان دستیار مجیدجلالی و یحیی گل‌محمدی کار کرده است. از آنجایی که او در ابتدای راه سرمربیگری است طبیعی است که نمی‌تواند انتظار پیشنهادات خارق‌العاده داشته باشد. با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد این تیم دارای ساختار حرفه‌ای است و در خصوص مسائل مالی نسبت به بسیاری از باشگاه‌های لیگ‌برتری وضعیت بهتری دارد.

منبع: میزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها