|

محسن فروزان با 11 میلیارد گل گهری شد؟

حیدر افسری

مدیر تیم گل گهر: ارقامی که برای دروازه بان ها در لیگ برتر پیشنهاد می‌شود کمتر از 10 میلیارد نیست اما ما فروزان را مبلغی خیلی کمتر جذب کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

 مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ارقامی که برای دروازه بان ها در لیگ برتر پیشنهاد می‌شود کمتر از 10 میلیارد نیست اما ما فروزان را مبلغی خیلی کمتر از این جذب کردیم.

به گزارش «شایانیوز»، حیدر افسری در خصوص اینکه گفته می‌شود گل گهر دربازار نقل و انتقالات با پرداخت ارقامی مانند 20 میلیارد برای محسن فروزان یا 11 میلیارد برای مهدی تیکدری فعالیت می‌کند، اظهار داشت: نمی‌دانم این ارقام را از کجا می‌آورند. هرکسی خواست حاضریم قراردادها را نشانش بدهیم. پولی که ما به بازیکنان می‌دهیم شاید و تاکید می‌کنم شاید یک چهارم این ارقامی که مطرح می‌کنند، باشد.

وی در مورد اینکه آیا گل گهر 20 میلیارد به بازیکنی پول می‌دهد، گفت: واقعا توانمان به این اعداد و ارقام نمی‌رسد. ما طبق عرف بازار با تیم‌های دیگر رقایبت می‌کنیم و اگر زورمان برسد بازیکنان خودمان را نگه می‌داریم. ارقامی که برای گلرها در لیگ برتر پیشنهاد می‌شود کمتر از 10 میلیارد نیست اما ما فروزان را مبلغی خیلی کمتر از این جذب کردیم. رقم قرارداد تیکدری هم اصلا اینطور نیست و او از قرارداد خودش به تراکتور پول رضایتنامه را پرداخت می‌کند. امیدوارم این بی اخلاقی‌ها انجام نشود.

مدیر تیم گل گهر تصریح کرد: امسال ارقام نقل و انتقالات واقعا اذیت کننده شده است. متاسفانه نمی‌دانیم قیمت در بازار همین است یا کاذب است. اما آنچه که می‌بینیم؛ سه تیم رقیب ما به راحتی مشغول فعالیت هستند. بازیکن در مذاکره می‌گوید X تومان بدهید. وقتی پاسخ منفی می‌دهیم خیلی راحت می‌گوید به فلان تیم می‌روم. می‌دانیم که از سپاهان، استقلال و پرسپولیس پیشنها دارند و این کار ما را سخت تر می‌کند.

افسری در مورد فعالیت گل گهر در نقل و انتقالات عنوان کرد: طبق آنچه که عرف بازار است کار می‌کنیم. هرچند کارمان در رقابت با این سه تیم سخت است. ارقامی که در مورد ما مطرح می‌شود اصلا درست نیست. نمی‌دانم این تخریب‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرد. ما تیمی هستیم که در فصل گذشته پنجم شده و طبیعی است که سه تیم مطرح به دنبال بازیکنانش باشند.

وی در مورد اینکه در فضای مجازی گل گهر را با تیم پاری سن‌ژرمن مقایسه می‌کنند، گفت: مگر کدام بازیکن را آوردیم که چنین حرفی می‌زنند؟ سه بازیکن آوردیم که مبلغ قراردادشان مشخص است. خارج از عرف بازار هم نیست. تراز بودجه ما مشخص است و نمی‌توانیم 200میلیارد هزینه کنیم.

افسری در خصوص اینکه گفته می‌شود علیرضا ابراهیمی 10میلیارد گل گهر را قبول نکرده و با قرارداد کمتر از این مبلغ به پرسپولیس رفته اظهار داشت: نمی‌دانم با چه مبلغی به پرسپولیس رفته اما او اصلا در لیست امیر قلعه‌نویی نبود. ولی می‌دانم که اگر به پرسپولیس نمی‌رفت دو سه میلیارد بیشتر از ما درخواست می‌کرد. تیم‌های دیگر از ما بیشتر هزینه می‌کنند و کارشان از ما راحت تر است. به عنوان مثال وقتی مغانلو را از پرتغال یا ترابی را از قطر می‌آورند باید هزینه کنند و به همین راحتی نیست. ارقام آن هم مشخص است.
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها