|

ماجرای پیچیده تمدید قرارداد نوراللهی با پرسپولیس

احمد نوراللهی

نوراللهی که هفته پیش در جلسه با مدیران پرسپولیس برای تمدید قراردادش به توافق رسیده بود، ناگهان راهی دوبی شد تا با مدیران الاهلی مذاکره کند.

لینک کوتاه کپی شد

تمدید قرارداد احمد نوراللهی با پرسپولیس همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، به یک ماجرای پیچیده برای قرمزها تبدیل شده است. هافبک ملی‌پوش قرمزها که هفته گذشته در جلسه با مدیران پرسپولیس برای تمدید قراردادش به توافق رسیده بود، به یکباره راهی دوبی شد تا با مدیران باشگاه الاهلی امارات پای میز مذاکره بنشیند.

به گزارش«شایانیوز»، در حالی که دو روز قبل در خبرها آمده بود نوراللهی با تخفیف ویژه‌ای که به پرسپولیس داده در این تیم ماندنی خواهد شد اما ظاهراً پیشنهاد تازه از امارات باعث شده که احتمال جدایی او از قهرمان لیگ بیشتر از احتمال ماندنش در این تیم باشد.

نوراللهی دوبار با سمیعی دیدار داشته و در آخرین جلسه طرفین مجید صدری رییس هیات مدیره پرسپولیس هم حضور داشت، این هافبک دفاعی شرط مالی خود را برای ماندن در پرسپولیس کاهش داده تا مدیرعامل باشگاه پس از مذاکره با هیات‌مدیره مجوز بستن قرارداد با مبلغ درخواستی او را دریافت کند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید ماندن نوراللهی در پرسپولیس قطعی شده اما مهدی ترابی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش – او در این استوری خطاب به نوراللهی نوشته بود: انشالله هر چی که خیر است برایت اتفاق بیفتد – نشان داد که شماره 8 قرمزها را نمی‌توان بازیکن قطعی این تیم در فصل آینده دانست به خصوص آنکه گفته می‌شود پیشنهاد الاهلی امارات به نوراللهی رقمی بالاتر از پولی است که مشتریان قطری هافبک قرمزها حاضر بودند به این بازیکن پرداخت کنند و همین مساله باعث شده احمد نور برای ماندن در پرسپولیس مردد شود.

درباره پیشنهاد الاهلی به نوراللهی، البته اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد. برخی اخبار حاکی از پیشنهاد جدی باشگاه اماراتی به شماره 8 پرسپولیس است و بر اساس برخی اخبار، گویا سهمیه خارجی این باشگاه پر شده و آنها نمی‌توانند بازیکن خارجی جدیدی بگیرند.

آنچه حالا مشخص است تمدید قرارداد احمد نوراللهی با توجه به عملکردش در فصل گذشته و بازی های خوبی که در تیم ملی از خود به نمایش گذاشت قطعا کار سخت و دشواری برای مدیران پرسپولیس خواهد بود که باید منتظر ماند و دید آنها می توانند این آزمون سخت و دشوار را با موفقیت پشت سر بگذارند یا نه.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها