|

اولتیماتوم یحیی به 5 بازیکن؛ فقط 72 ساعت وقت دارید

یحیی گل محمدی

به نظر امیری، عالیشاه، شیری و کامیابی‌نیا مشکلی بابت تمدید قرارداد ندارند فقط نوراللهی است که تمدید قراردادش برای پرسپولیسی‌ها سخت است. …

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس بعد از پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، خود را برای حضور قدرتمند در فصل آینده آماده می‌کند. یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در جدیدترین تصمیم خود به باشگاه اعلام کرده است بازیکنانی که هنوز قراداد خود را تمدید نکرده‌اند، 72 ساعت فرصت دارند تا برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند.

به گزارش«شایانیوز»، محمد حسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری 6 بازیکنان پرسپولیس هستند که در پایان فصل قراردادشان با این تیم به پایان رسید. کنعانی‌زادگان راهی لیگ قطر شد و پنج بازیکن دیگر هنوز تکلیفشان مشخص نیست.

پرسپولیسی‌ها کمتر از یک ماه دیگر باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند و یحیی گل‌محمدی می‌خواهد خیلی زود تکلیف این پنج بازیکن مشخص شود. یحیی که یک‌بار شروع تمرینات پرسپولیس را به تعویق انداخته، امروز بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس و جلسه با مسئولان این باشگاه، 72 ساعت به این بازیکنان وقت داده تا قرارداد خود را تمدید کنند. در غیر اینصورت به باشگاه اعلام کرده به دنبال جذب نفرات جایگزین باشند.

از این جمع پنج نفره، به نظر می‌رسد چهار بازیکن؛ وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی شیری و کمال کامیابی‌نیا مشکلی بابت تمدید قرارداد نداشته باشند و فقط احمد نوراللهی باشد که تمدید قرارداد با او برای پرسپولیسی‌ها سخت است. نوراللهی مورد توجه باشگاه شباب‌الاهلی امارات قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که در این تیم برای فصل جدید توپ بزند. 

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها