|

سید حسین حسینی هم از استقلال رفتنی شد؟

ظاهرا مذاکرات سیدحسین حسینی و استقلال به بن بست خورده و باشگاه نمی‌تواند رقم مدنظر حسینی را پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس برخی خبر‌های تایید شده و موثق که به فوتبالی رسیده است، سید حسین حسینی در آستانه جدایی از استقلال است و اگر استقلال با او توافق نکند، او را فصل آینده در باشگاه دیگری خواهید دید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، سید حسین حسینی تا پس فردا سه شنبه به باشگاه استقلال فرصت داده به مدیران استقلال اعلام کرده تا آن زمان منتظر می‌ماند در غیر این صورت او با یک باشگاه پولدار توافق کرده و اگر با استقلال به نتیجه نرسد، فصل آینده او را در یک تیم پولدار که خیلی هم به دروازه بان نیاز دارد خواهید دید.

مذاکرات سید حسین حسینی با این باشگاه صنعتی نتیجه بخش بوده و شنیده شده که قرار است با رقمی بین هشت تا ۱۰ میلیارد تومان با این باشگاه توافق کند.

اینکه چقدر مذاکرات استقلال و حسینی جدی بوده و چقدر طرفین امیدوار به ادامه همکاری هستند، مشخص نیست، اما همانطور که گفته شد حسینی تا روز سه شنبه منتظر مذاکرات جدی‌تر و توافق با استقلال می‌ماند، اما در صورتی که تا دو روز دیگر تماس جدی از سوی باشگاه استقلال برای توافق نهایی با این دروازه بان انجام نشود در نهایت حسینی قرارداد خود را با این تیم صنعتی دروازه بان لازم! به امضا خواهد رساند. البته آخرین خبر‌ها حاکی از آن است که او دو مشتری دارد که هر دو باشگاه هم اوضاع مالی خوبی دارند.

اینکه استقلال می‌تواند به حسینی هشت تا ده میلیارد تومان هم بدهد، نکته‌ای است که با توجه به سیاست فعلی باشگاه استقلال، بعید به نظر می‌رسد مگر اینکه خود حسینی از رقم درخواستی اش کم کند.

منبع: فوتبالی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها