|

بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران را فرهاد مجیدی منفجر می کند؟

 فرهاد مجیدی

شاید استقلال روز‌های آرامی را در بازار نقل و انتقالات سپری کند، ولی بعید نیست بمب نقل و انتقالات فوتبال را فرهاد مجیدی منفجر کند!

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار دشواری با الهلال عربستان دارد؛ تیمی که ستاره‌های گران قیمتی را به خدمت گرفته تا نه تنها از سد استقلال عبور کند بلکه برای قهرمانی در آسیا رقابت کند. استقلال، اما برخلاف رقیب متمول عربی اش روز‌های آرامی را در بازار نقل و انتقالات سپری می‌کند.

به گزارش«شایانیوز»، البته که این آرامش فقط مربوط به آسیا نیست، چون این تیم در مقایسه با رقبای داخلی اش هم وضعیت بدتری دارد؛ از آن جهت که نه تنها بازیکنی نخریده بلکه هر روز با تهدید بازیکنان کنونی اش مبنی بر جدایی روبرو می‌شود. در میان همه این اتفاقات، اما فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم به دبی سفر کرده و از فضای باشگاه فاصله گرفته است.

حالا، اما اگر همه این موارد برنامه ریزی شده باشد چه؟ به عبارتی اگر برخلاف روز‌های آرام کنونی این استقلال باشد که بمب نقل و انتقالات تابستانی را منفجر کند چه؟ فرهاد مجیدی از ابتدا گفته می‌خواهد در خفا با بازیکنان مدنظر استقلال مذاکره کند تا دست دلال‌ها کوتاه شود. از طرفی، فهرستی که در تهران به عنوان فهرست خرید استقلال لو رفته هم بازیکن چندان گران قیمت و حتی ستاره چندان نامی ندارد. در کنار این موارد باید به صحبت‌های اخیر فرهاد مجیدی هم رجوع کرد که بخشی از حضورش در دبی مربوط به کار‌های استقلال است. آیا او مشغول مذاکره با ستاره‌ای بزرگ برای حضور در استقلال است؟

شواهد امر اینطور نشان می‌دهد؛ در واقع استقلال با از دست دادن احتمالی مهدی قایدی نیاز مبرم به یک ستاره در خط حمله دارد؛ از طرفی این تیم مدت‌ها است در خط حمله اش یک ستاره در کلاس جهانی داشته است؛ ابتدا مامه تیام بود و بعد هم شیخ دیاباته. حالا شیخ دیاباته رفته و مهدی قایدی هم احتمالا جدا می‌شود پس ساده انگاری است اگر تصور شود فرهاد مجیدی فقط برای استراحت کردن به دبی رفته باشد.

خرید بازیکنان خارجی در لیگ ایران بسته به شرایطی مجاز شده است و فرهاد مجیدی به این سادگی از کنار این فرصت عبور نخواهد کرد. از طرفی شاید عنوان شود بازیکنان خارجی گران قیمت هستند، ولی همین که مجیدی موضوع را در خفا پیش می‌برد بخشی از حربه او برای بالا نبردن قیمت بازیکن مدنظرش برای استقلال است. به این مورد این نکته هم باید اشاره شود که مجیدی در چند نوبت از دوستان عاشق استقلالش گفته که حاضرند برای موفقیت این تیم «خرج» کنند. شاید استقلال روز‌های آرامی را در بازار نقل و انتقالات سپری کند، ولی بعید نیست بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران را همین تیم با فرهاد مجیدی منفجر کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها