|

حسین حسینی فقط تا سه شنبه شب منتظر خواهد ماند!

سید حسین حسینی

حسینی بدش نمی آید همچنان پیراهن استقلال را تن کند مجیدی هم خواهان ادامه حضور او در تیمش است اما مبلغی که باشگاه به وی پیشنهاد داده عدد…

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده و با درخواست فرهاد مجیدی مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد این بازیکن اقداماتی انجام داده اند. مدیران استقلال البته در مذاکراتی که با مدیر برنامه های حسینی داشته اند، به او پیشنهادی برای تمدید قرارداد دادند که مورد توجه این دروازه بان نیست. از طرفی حسینی خودش بدش نمی آید همچنان پیراهن استقلال را بر تن کند و فرهاد مجیدی نیز خواهان ادامه حضور او در تیمش است اما مبلغی که باشگاه به حسینی پیشنهاد داده عدد پایینی است و به همین خاطر هنوز توافقی حاصل نشده است.

به گزارش«شایانیوز»، این در شرایطی است که دروازه بان استقلال پیشنهادهای بهتری نیز از یکی دو تیم لیگ برتری دارد. تیم هایی مثل فولاد و سپاهان و یکی دو تیم دیگر صحبت هایی را با این دروازه بان انجام داده اند اما اولویت او تمدید با استقلال است. با این حال با پیشنهادی که باشگاه به او داده عملا امکان تمدید برای او وجود ندارد.

از اینرو حسینی 48 ساعت به مدیران استقلال فرصت داده تا پیشنهادش را افزایش دهند و دوباره مذاکرات از سر گرفته شود. دروازه بان استقلال خطاب به مدیران باشگاه گفته فقط تا سه شنبه شب منتظر آنها خواهد ماند و اگر توافقی حاصل نشود به یکی از پیشنهادهای خود جواب مثبت خواهد داد.

ناراحتی دروازه بان استقلال قطعا ناراحتی فرهاد مجیدی را نیز در پی خواهد داشت. سرمربی استقلال به مسئولان باشگاه اعلام کرده که هر طور شده حسینی را حفظ کنند اما حالا اتفاقاتی رخ داده که ممکن است این دروازه بان از جمع آبی پوشان جدا شود. باید منتظر ماند و دید تا فردا چه اتفاقاتی درباره حسینی رخ می دهد و در نهایت تکلیف این دروازه بان با استقلال چگونه خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها