|

ویرانی مثلث ویرانگر استقلال؛ بلاتکلیفی خط آتش آبی‌پوشان با جدایی دیاباته و قایدی

مهدی قایدی – شیخ دیاباته – ارسلان مطهری

خط حمله استقلال که به مثابه یک مثلث هجومی در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید با جدایی دیاباته و قایدی در آستانه فروپاشی قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

خط حمله‌ تیم فوتبال استقلال در دو فصل اخیر از مثلث مهدی قایدی – شیخ دیاباته – ارسلان مطهری تشکیل شده و این بازیکنان در کنار هم برای هر خط دفاع و دروازه‌ای خطرناک بودند. اوج هماهنگی و اقتدار این مثلث هجومی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ برمی گردد که این ۳ بازیکن با گل‌ها و پاس گل‌های خود زمینه صدرنشینی استقلال در گروه مرگ آسیا را فراهم کردند.

به گزارش«شایانیوز»، دیاباته به عنوان آقای‌ گل لیگ نوزدهم و یک مهاجم فیزیکی، مطهری با جنگندگی و گلزنی‌هایش در بازی‌های حساس مثل دربی و مهدی قایدی با تکنیک و استعداد بالا، خط حمله استقلال را به یک پکیج کامل تبدیل کرده بودند، اما این خط حمله کم کم از هم جدا شد و از روز‌های خوب خود فاصله گرفت.

دیاباته عملاً بعد از لیگ قهرمانان بازی موثری برای استقلال انجام نداد و مدام در چالش با باشگاه بود و سرانجام در پایان فصل رسماً این تیم را ترک کرد. مطهری به تازگی با مدیران استقلال بر سر تمدید قرارداد خود و روی مسائل مالی به مشکل خورده و دلخور است و فعلاً خبری از تمدید نیست. قایدی ماه‌هاست به تیم‌های عربی و اروپایی لینک می‌شود و در بازی‌های اخیر نشان داده تمرکز سابق را برای بازی در استقلال ندارد. احتمال اینکه جدایی قایدی در این روز‌ها رسمی شود وجود دارد تا خط حمله استقلال بی رمق‌تر از همیشه به نبرد الهلال و مهاجمان مطرحش برود.

تنها گزینه‌ای که فعلاً احتمال دارد به استقلال بپیوندد امین قاسمی‌نژاد است که او هم با پیشنهاداتی از تیم‌های صنعتی مواجه شده و انتقالش به استقلال کاملاً قطعی نیست.

منبع: میزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها