|

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با رو کردن یک آس فوق العاده

 پرسپولیس

پرسپولیس که فصل گذشته دو بازیکن خود را در اردوگاه رقیب دیده بود بدش نمی‌آید با جذب دانشگر نقل و انتقالات بیست و یکم را با رو کردن یک آس…

لینک کوتاه کپی شد

علی نعمتی به عنوان دومین بازیکنی بود که در این مقطع پا به ساختمان باشگاه پرسپولیس گذاشت و پای میز مذاکره با مدیران این تیم نشست. با توجه به قرارداد این مدافع جوان با پدیده مشهد، مدیران پرسپولیس در پایان این جلسه با گفتن جمله «بعد از دریافت رضایتنامه آماده عقد قرارداد هستیم» او را بدرقه کردند و طی روزهای اخیر این موضوع را بر عهده نعمتی گذاشتند تا مذاکره با باشگاه مشهدی را پیش ببرد.

به گزارش«شایانیوز»، سرخ‌ها همانند پروسه جذب فرشاد فرجی قصد دارند شخصا وارد مذاکره مستقیم با باشگاه برای دریافت رضایتنامه نشوند تا از این حیث با افزایش احتمالی رقم آن مواجه نشوند. به همین منظور علی نعمتی طی روزهای اخیر به امید اینکه جایگاهش در نقل و انتقالات پرسپولیس رزرو شده است، مذاکرات خود را با باشگاه پدیده برای دریافت رضایتنامه دنبال کرده است. موضوعی که با اتمام حجت مهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم مبنی بر اینکه رضایتنامه هیچ بازیکنی را خصوصا به مقصد سرخابی‌ها صادر نخواهد کرد، کار این انتقال را سخت و شاید غیرممکن کرده است.

پرسپولیس که بعد از جدایی محمدحسین کنعانی زادگان اکنون علیرضا ابراهیمی را در این پست به خدمت گرفته، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی را هم در اختیار دارد و قصد دارد با جذب یک مدافع دیگر کار حضور در نقل و انتقالات در پست مدافع میانی را تمام کند و مطابق برنامه یحیی گل محمدی پیش برود.

مهلت ۴۸ ساعته به علی نعمتی برای دریافت رضایتنامه

با توجه به تعطیلی اعلام شده که تا هفته آینده ادامه خواهد داشت و همچنین شروع تمرینات پرسپولیس از روز دوشنبه، اکنون مدیران پرسپولیس قصد دارند تنها تا روز سه‌شنبه در انتظار پاسخ قطعی باشگاه پدیده و رضایتنامه علی نعمتی بمانند. در صورتی که این مدافع جوان موفق به انجام این ماموریت نشود، پرسپولیس با توجه به اینکه فرصت آماده سازی خود را از دست ندهد، به سراغ دیگر گزینه‌های خود خواهد رفت. این باشگاه که اکنون با توجه به حکم گابریل کالدرون خود را در آستانه محرومیت نقل و انتقالاتی می‌بیند، نمی‌خواهد این فرصت را برای تکمیل بازیکنان مدنظر خود از دست بدهد.

مذاکرات با دانشگر و رضا اسدی جدی می‌شود

در صورتی که علی نعمتی تا این هفته موفق به دریافت رضایتنامه‌اش نشود، پرسپولیس در این پست به سراغ دیگر گزینه‌های خود خواهد رفت. محمد دانشگر و رضا اسدی دو گزینه دیگر پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی در پست میانی هستند و مذاکرات ابتدایی نیز با آنها صورت گرفته است. پرسپولیس که فصل گذشته دو بازیکن خود را در اردوگاه رقیب دیده بود (محمد نادری و آرمان رمضانی) بدش نمی‌آید با جذب محمد دانشگر نقل و انتقالات بیست و یکم را با رو کردن یک آس به سود خود تمام کند.

دانشگر طی فصل گذشته بارها در چالش با مدیران این تیم و کادرفنی بود و چند مرحله نیز با جرایم و کسر قرارداد مواجه شد. او نیز یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود احتمال جدایی‌اش از این تیم زیاد است و به همین منظور سرخ‌ها به دنبال این هستند تا در صورتی که انتقال علی نعمتی به این تیم نهایی نشد، او را پای میز مذاکره بکشانند.

دانشگر که در مذاکره با یکی از تیم‌های صنعتی مبلغ عجیبی را برای عقد قرارداد پیشنهاد داده بود، البته بعید است با این خواسته به باشگاه پرسپولیس نزدیک شود و باید دید راهکار مدیران این تیم برای به سرانجام رساندن احتمالی این قرارداد چه خواهد بود. رضا اسدی هافبک سابق تراکتور و سپاهان که فصل گذشته را در لیگ اتریش پشت سر گذاشته بود نیز دیگر گزینه پرسپولیس محسوب می‌شود. این بازیکن که توانایی بازی در دو پست هافبک دفاعی و مدافع میانی را داراست یک گزینه ایده آل برای پرسپولیس محسوب می‌شود و باید دید آیا طرفین پای میز مذاکره خواهند نشست یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها