|

(ویدیو) ایست قلبی ساموئل کالو بازیکن بوردو وسط زمین!

کالوی 23 ساله بعد از اینکه 6 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، در حال قرارگیری در دیوار دفاعی بود که به یک باره دچار ایست قلبی شد و زمین افتاد

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته در جریان دیدار دو تیم مارسی و بوردو در رقابت های لوشامپیونه فرانسه اتفاقی عجیب افتاد و ساموئل کالو مهاجم بوردو برای دقایقی بیهوش شد و بر روی زمین افتاد.

به گزارش ESPN، کالوی 23 ساله بعد از اینکه 6 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، در حال قرارگیری در دیوار دفاعی بود که به یک باره بر روی زمین افتاد و با واکنش عجیب بازیکنان مشخص شد شرایط وی بحرانی است و ممکن است حادثه ای به مانند کریستین اریکسن برای وی پیش آمده باشد. بلافاصله با واکنش بازیکنان کادر پزشکی باشگاه وارد زمین شد، بالا سر این بازیکن قرار گرفت. کالو پس از چند دقیقه بلند شد و در حالی که دست خود را بر روی سرش گذاشته بود به بیرون از زمین رفت و بعد از دقایقی به بازی برگشت.

پس از گذشت 14 دقیقه سرمربی تیم تصمیم به تعویض این بازیکن گرفت و او را از زمین بازی بیرون کشید. هنوز به صورت رسمی دلیل این اتفاق مشخص نشده است اما خیلی سریع این اتفاق همگان را به یاد دیدار دانمارک و فنلاند در بازی های یورو 2020 انداخت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی