|

5 سپاهانی جدا شدند؛ در تیم محرم چه خبر است؟

سپاهان

با پایان لیگ بیستم برخی از بازیکنان مهم سپاهان یا به لیگ‌های اروپایی رفتند یا پس از پایان قراردادشان جدا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهانی‌ها لیگ بیستم را با نایب قهرمانی به پایان رساندند و با توجه به کسب ۶۵ امتیاز عملکرد قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشتند. آن‌ها با حضور ستاره‌های کلیدی خود توانستند در قامت یک تیم مدعی تا هفته آخر در کورس قهرمانی باقی بمانند اما با پایان لیگ بیستم برخی از بازیکنان مهم سپاهان یا به لیگ‌های اروپایی رفتند یا پس از پایان قراردادشان جدا شدند.

به گزارش«شایانیوز»، احسان حاج صفی پس از پایان قراردادش به آاک آتن پیوست و پیام نیازمند نیز به همین صورت با تیم پورتیموننزه قرارداد بست و به پرتغال رفت. محمد محبی دیگر بازیکن سپاهان است که به نظر می‌رسد کارش با سپاهان به پایان رسیده و به زودی راهی لیگ پرتغال و تیم سانتاکلارا خواهد شد.

پس از خروج این سه مهره کلیدی، سپاهانی‌ها دو بازیکن دیگر را نیز از دست دادند. محمدرضا مهدی زاده مدافع سپاهان که در لیگ بیستم ۱۶ بار برای تیمش به میدان رفته بود و عملکرد قابل قبولی را داشت، پس از پایان قراردادش از جمع سپاهانی‌ها جدا شد. پس از مهدی زاده نیز مهدی ترکمان هافبک سپاهانی‌ها نیز از جمع شاگردان نویدکیا جدا شد تا جمع خروجی‌های سپاهان تا این لحظه به عدد پنج برسد.

البته سپاهانی‌ها با برخی از بازیکنان خود تمدید کرده‌اند اما شایعات زیادی پیرامون جدایی بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده و سروش رفیعی به گوش می‌رسد که باید دید در نهایت کدام بازیکنان کارشان را با سپاهان ادامه خواهند داد. محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و شایان مصلح بازیکنانی هستند که در فصل پیش رو باتوجه به توافق با تیم‌شان در جمع سپاهانی‌ها حضور خواهند داشت اما نویدکیا برای ترمیم تیمش کار راحتی پیش رو نخواهد داشت.

سپاهانی‌ها برای انتخاب جایگزین بازیکنانی مثل پیام نیازمند، احسان حاج صفی و محمد محبی مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته‌اند و به نظر می‌رسد توافقاتی با برخی از این بازیکنان شده است که باید دید کدام بازیکن در نهایت به جمع شاگردان نویدکیا اضافه خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها