|

هدف اصلی استقلال در نقل و انتقالات مشخص شد

مهدی قایدی

علی اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی از بازیکنان خواهان افزایش ۶۰۰ درصدی قرارداد خود هستند

لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال از جذب چند بازیکن جدید در روز‌های آتی خبر داد و اظهار داشت: بازیکنان جدید با نظر فرهاد مجیدی سرمربی تیم برای فصل جدید به تیم ملحق خواهند شد و این اطمینان لازم را به هواداران باشگاه می‌دهم که هدف ما ابتدا حفظ شاکله اصلی تیم و در ادامه تقویت تیم در خطوط میانی، دفاعی و همینطور جناح چپ خواهد بود که در این راستا با برخی از بازیکنان خود برای فصل جدید مذاکراتی جهت تمدید قرارداد داشته ایم و علاقه‌مند هستیم با تمامی بازیکنانی که قرار است قراردادشان تمدید شود، فصل جدید را ادامه دهیم.

برخی از بازیکنان خواهان افزایش ۶۰۰ درصدی قرارداد خود هستند

او ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که برای تمدید قرارداد بازیکنی که ۲ میلیارد تومان قرارداد دارد ما با مجوزی که اخذ کرده ایم و حاضر شده ایم رقم قرارداد آن بازیکن را به ۲۰۰ تا ۲۵۰ درصد همراه با چند آپشن افزایش دهیم که به نظرم فوق العاده است، اما همان بازیکن خواهان افزایش ۶۰۰ درصدی قرارداد خود است که این خواسته نهایت زیاده خواهی و خود خواهی است و برای همه ما عجیب و حیرت آور است.

البته این حرکت ناشی از بازار گرمی و دلال بازی برخی فرصت طلبان فوتبال و همینطور پیشنهادات غیر قانونی و خارج از ضوابط شمار معدودی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری است که من در همین جا از نهاد‌های نظارتی به ویژه سازمان بازرسی کل کشور تقاضا دارم در این خصوص با جدیت به فجایع کثیف دلالی در فوتبال ورود عاجلانه و موثر و با خاطیان بر خورد قاطعی داشته باشند. اعتقاد دارم کسب قهرمانی به هر قیمتی و با زیر پا گذاشتن اصول حرفه‌ای و اخلاقی و با پول پاشی آن هم در شرایط زد و بند نه تنها بی ارزش، بلکه فاقد اعتبار لازم است.‌ای کاش همین بازیکن مدعی دل هواداران تیم را هم شاد می‌کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه به تمدید فوق نجومی قرارداد‌های جدید اشاره کرد و گفت: در حالی که حقوق کارمندان، کارگران و مدافعان سلامت عزیز‌تر از جان در یکسال ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است چرا باید یک بازیکن با جسارت و سماجت فراوان خواهان افزایش ۵۰۰ درصدی قرارداد خود باشد آن هم با کمتر از ۵۰ درصد کارایی و اثر بخشی در داخل زمین!‌

ای کاش همین بازیکن مدعی دل هواداران تیم را هم شاد می‌کرد و چقدر دردناک است در این شرایط سخت و دشوار اقتصادی که مردم عزیزمان متحمل بیشترین فشار در شرایط کرونایی هستند و برخی حتی توان تهیه دارو و درمان را ندارند برخی از بازیکنان درخواست‌های عجیب و غریب به باشگاه می‌دهند و در جایی که باشگاه قادر به اجابت خواسته غیر منطقی و غیر قانونی آنان نمی‌شود به هواداران می‌گویند ما می‌خواستیم بمانیم، اما باشگاه نخواست!

البته در مقابل، اکثر بازیکنان ما اخلاق مدار و با منش جوانمردی رفتار و عمل می‌کنند. در جای دیگری نیز فوق ستاره‌های فوتبال دنیا در لیگ‌های اروپایی به خاطر شرایط کرونا ۵۰ درصد قرارداد خود را به باشگاه خود می‌بخشند و چقدر این حرکت تحسین برانگیز است.

هواداران استقلال تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند

او افزود: بنده از هواداران عزیز و دلسوز استقلال تقاضا دارم تحت تاثیر حواشی‌ها و شایعات برخی اخبار کذب و نادرست سایت‌های غیر رسمی قرار نگیرند و اخبار درست را از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری و دنبال کنند. متاسفانه برخی افراد سودجو و شیاد با نام هوادار به دنبال جو سازی، تخریب و توطئه سازی علیه باشگاه هستند و همواره اخبار منفی و خلاف واقع را در سایت‌های پولی و غیر رسمی منعکس و به دنبال بر هم زدن آرامش و تمرکز تیم آن هم پیش از بازی الهلال عربستان هستند لذا از طرفداران و هوادران واقعی تیم تقاضا دارم کما فی سابق از تیم خود نهایت حمایت را داشته باشند و تحت تاثیر فضای مجازی و دروغین قرار نگیرند و نسبت به شناسایی و معرفی افراد سودجو و مخرب پیگیری لازم را جهت رسیدن تیم به ساحل آرامش داشته باشند.

در صورت تامین منابع مالی، ۲ بازیکن از لیگ انگلیس و پرتغال جذب می‌کنیم

ملکیان از جذب ۲ بازیکن انتخاب شده از لیگ انگلیس و پرتغال توسط سرمربی تیم خبر داد و بیان کرد: در صورت تامین منابع مالی لازم نسبت به جذب ۲ بازیکن اقدام خواهیم کرد. اسامی ۲ بازیکن خارجی به محض نهایی شدن قراردادشان طی چند روز آتی به طور رسمی اعلام می‌شود و امیدوارم با اضافه شدن این ۲ بازیکن فصل جدید با شروع پیروزی‌های متعدد و قهرمانی استقلال به پایان برسد.

استقلال باید از وجود بازیکنان بی تعصب و منفعت طلب پاکسازی شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با اظهار تاسف از بازیکنی که بیش از ۵ میلیارد تومان رقم قرارداد او در یک فصل است و دائم درخواست‌های عجیب و غریب از باشگاه دارد؛ گفت: این بازیکن به دفعات با انجام مصاحبه‌های خود حاشیه سازی می‌کند و تمرکز تیم را قبل از بازی حساس و مهم سلب کرده بود. آیا این فرد نسبت به باشگاه متعهد بوده و مسئولیت پذیر است؟ مهم‌تر اینکه هوداران استقلال برای او ارزش و احترام دارند؟! قطعا خیر. چرا که تمام فکر و نیت این بازیکن منافع شخصی خودش است و هر اتفاقی که برای تیم رخ دهد اصلا برای او اهمیت نداشته و ندارد وجود این نوع بازیکنان آفت و سم برای استقلال است؛ لذا باید استقلال از وجود چنین بازیکنانی بی تعصب و منفعت طلب شخصی پاکسازی شود.

او ادامه داد: این موارد درد‌های ما در تیم است و به هواداران عزیز استقلال هم حق می‌دهم که ناراحت شده و افسوس بخورند در جایی که باید نمایش قابل قبولی را داشته باشیم با حضور برخی از بازیکنان بی تفاوت و بیخیال عملکرد ضعیفی ارائه می‌شود و به راحتی آب خوردن باعث از دست رفتن جام می‌شوند، اما فصل جدید با کنار گذاشتن این نوع بازیکنان بی تعصب شرایط تغییر خواهد کرد و تیم باید در فصل جدید جبران گذشته را کند و شروع امیدوار کننده‌ای داشته باشد.

اولویت اصلی ما حفظ مهدی قایدی است

ملکیان در ادامه به آخرین وضعیت مهدی قایدی (مهاجم استقلال) اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی ما ماندن مهدی قایدی است چراکه حضور او در تیم بسیار اطمینان بخش است و ما را در ادامه راه و دست یابی به کسب قهرمانی امیدوار و دلگرم می‌کند.

رئیس هیئت مدیره استقلال ادامه داد: استقلال کمتر از یک ماه دیگر باید به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا برود لذا همه ما وظیفه داریم با حمایت و پشتیبانی همه جانبه تیم را با روحیه و انگیزه بالا راهی این دیدار حساس در کشور امارات کنیم.

با کارگزار برای ادامه همکاری در فصل آینده به توافق رسیده ایم

او در پایان ضمن تشکر از مدیرعامل کارگزار باشگاه استقلال از ادامه همکاری با حامی مالی فصل گذشته برای فصل جدید خبر داد و گفت: طی جلسه‌ای که با مدیران حامی مالی فصل قبل داشته ایم جهت ادامه همکاری برای فصل آینده به توافقات خیلی خوبی رسیده ایم و مقرر شد حمایت‌های مالی به باشگاه استقلال ادامه پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها